• Diamant78

Molvärk vid äggstockar och livmoder. Vanligt symptom???

Hej,
    hur tidigt i graviditeten kännde du av molvärk?? (som mensvärk fast mildare)
    Precis efter ÄL, några dagar senare eller hela tiden från ÄL?

• Svar på tråden Molvärk vid äggstockar och livmoder. Vanligt symptom???
  • Annaloo

Jag får alltid mensvärk 1-7 dagar före mens, ingen skillnad när jag blev gravid senast

♥ v37 ♥
  • Sartho

Jag har aldrig tidigare haft "mensvärk" innan mens... det kom i samband med mensen, som ett brev på posten liksom. Nu har jag haft molvärk ("mensvärk" känns det som) sen ÄL och jag hoppas ju på att det är ett litet tecket på att jag råkar vara gravid.

*hoppas och håller tummarna*

• Diamant78

Mrs Lind:
    Precis så tänker jag också... Hoppas det är ett tecken

Håller tummarna för oss

• n3012
    Svar på #2
    hur känns eran molvärk? är det längst ner vid äggstockarna eller på magen ni känner?
    har också kännt så sen äl ibland lite då och då,eller inbillar jag det.Hoppas jag är med barn,annars så är jag skenis.
  • Sartho

Hur det känns, svårt att beskriva men som mensvärk fast ändå inte fullt så kraftig... Öh, blev du nå klokare?
    Värken känns nere vid äggstockarna och dem gör sig liksom besväret att påvisa att dem sitter där.
    Det är ju för allt i världen inte hela tiden utan det kommer i omgångar om dagarna.
    Hoppas på bebis annars är jag skenis jag med...

• jamsa
    n3012 skrev 2008-07-13 10:01:06 följande:
    Svar på #2hur känns eran molvärk? är det längst ner vid äggstockarna eller på magen ni känner?har också kännt så sen äl ibland lite då och då,eller inbillar jag det.Hoppas jag är med barn,annars så är jag skenis.
    Hej jag har också som mens värk fast ändå inte,har haft det från och till sen ÄL jag hade ÄL 25 juni och fortfarnade ingen mens såååååå jag hoppas så Har bim+4 idag ska testa mig imorgon om inte mensen har kommit
  • kids is my life

jag har också molande värk och har mycket blodslem, vet inte om det är mens. hoppas inte!! men jag vet inte riktigt vart äggstockarna sitter? jag har molande värk på magen.

• Kissemiss84

kids is my life skrev 2008-07-13 12:07:06 följande:

jag har också molande värk och har mycket blodslem, vet inte om det är mens. hoppas inte!! men jag vet inte riktigt vart äggstockarna sitter? jag har molande värk på magen.
    Jag har hört att man kan få sånna blödningar som du beskriver, som om blodblandade flytningar, ungefär samtidigt som man skulle haft mens, om man är gravid. Lite konstigt formlerat kanske, hoppas att du förstår.
  • kicki08

Jag har oxå dom där känningarna... Fast saknar ömmande bröst. *suck*
    Har ALLA ömmande bröst?

• Sartho
    kicki08 skrev 2008-07-13 15:28:38 följande:
    Jag har oxå dom där känningarna... Fast saknar ömmande bröst. *suck*Har ALLA ömmande bröst?
    Jag har inte ömmande bröst så jag tycker inte det är så himla konstigt om du inte har det. Läste precis i ett annat inlägg att en tjej plussat utan några som helst symtom, hon blev jättechockad då hon hade alla tänkbara symtom första gången hon blev gravid.
    Så man ska nog inte bara försäkra sig om att alla får likadana symtom...

Svar på tråden Molvärk vid äggstockar och livmoder. Vanligt symptom???