• lillasmilla

Tack för Haribo Piratos!

MMMMMMMMmmmmm vad gott! Fast ingen affär i stan har dem, utom öb.... De tittade lite konstigt på miog sist när "bunkrade".... =) Hihi! Vad äter ni gärna nu? Vi är i vecka 14.

• Svar på tråden Tack för Haribo Piratos!
  • Muslimah

Hahaha! Jag förstår dig, men lite får man väl bunkra?

Jag äter väldigt sugen på smörgåsar. Kan inte, nu såhär på morgonen i af, äta något som är ens i närheten av sött. Det måste vara lite mer "salt" eller åtminstone neutralt. Men inget godis för min del. Är snart i vecka 7 och mår lite illa så fort jag ätit något sött/fett, - ja, något onyttigt helt enkelt!

• sockernos82

ha ha skrattade gott när jag såg denna tråd jag fick gå runt hela stan för att leta efter dessa piratos och sedan skulle de helst ligga en dag för jag ville ha dem lite hårda inte så där färska o mjuka. kram kram

• lillasmilla
    sockernos82 skrev 2008-07-14 09:35:14 följande:
    ha ha skrattade gott när jag såg denna tråd jag fick gå runt hela stan för att leta efter dessa piratos och sedan skulle de helst ligga en dag för jag ville ha dem lite hårda inte så där färska o mjuka. kram kram
    mm, precis eller lägg dem i kylskåpet!=) det är de ch jordgubbar som är mina älsklingar nu... =) Fler som gillar dem? elle ngt annat??
  • VS73

Jag är inte direkt sugen på något speciellt, kanske choklad för det käkar jag en hel del.

Jag längtar däremot efter Haribo Super piratos, men det finns inte att köpa i Sverige (jag har iallafall inte hittat). Köpte en påse när vi var i Danmark förra sommaren och hade jag vetat att det var så svårt att få tag på dom hade jag också bunkrat.
    Dom är större och hårdare och mycket godare (enligt mig) än Haribo piratos.

Svar på tråden Tack för Haribo Piratos!