• vänat

Resväska i titan?!

undrar om någon här vet man kan köpa sig en resväska i titan till ett bra pris?

• Svar på tråden Resväska i titan?!
  • SE10

Lär ju inte vara billigt om den ska vara gjord i titan. Har aldrig sett nån.

Rimowa tillverkar resväskor i aluminium, dock är de inte särskilt billiga. Men de är rätt bra. Se på www.rimowa.com

• vänat

tack för länken men den sa mig dess värr inte mycket alls.

En karat sen välja vland sen se en trågig film. Men som sagt finns kanske på fler ställen .

• SE10

Ja, kanske är varumärket titan.

Testa den här länken för rimowa om du hade problem med den tidigare: www.koffer24.de/home.php&lang=en&katID=0&marke=-1&js=true&suchen=rimowa

Lycka till!

• vänat

Ja vist den hemsidan är bättre men de bästa vore en fysika äffer eller en svensk intenet sida.

• SE10

For information about dealers, please contact our distributor:
    Fridman Jac AB
    Box 2220
    16902 Solna
    Tel.: +46 8 271 045
    Fax.: +46 8 834 907
    jac.fridman@swipnet.se

Tror dock att den tyska sidan är rejält mycket billigare än vad väskorna skulle kosta i Svensk butik.

• vänat
    SE10 skrev 2008-07-14 20:00:37 följande:
    For information about dealers, please contact our distributor:Fridman Jac ABBox 222016902 SolnaTel.: +46 8 271 045Fax.: +46 8 834 [email protected] dock att den tyska sidan är rejält mycket billigare än vad väskorna skulle kosta i Svensk butik.
    De är möjligt men jag till gång till att läsa och förstå på svenaka inte på något annat språk. Sen om något går söner eller blir fel på är det trots allt bätre med en fyski butik än via nete från något annat land. Men som sagt min personliga åsikt..
  • Pokergirl

Jag har en väska från Titan, inköpt på Åhlens, tror även dom finns hos större väskbutiker.

• vänat
    Pokergirl skrev 2008-07-15 23:43:48 följande:
    Jag har en väska från Titan, inköpt på Åhlens, tror även dom finns hos större väskbutiker.
    Ok ska kolla lite närmare för att se. Har nämligen inte hitta någon men tack för ditt tips.
Svar på tråden Resväska i titan?!