• Ichund

Är rädd att lukta/smaka illa där nere, men så är det kanske inte?!

Är lite rädd för att lukta konstigt eller illa där nere om han ska slicka. Det kanske man inte ska vara?

det verkar inte som att det luktar illa men det känns inte så fräscht för killen tycker jag, därför spänner jag mig lite varje gång och kan inte slappna av.

Ska man äta ngt speciellt för att lukta/smaka gott? :)

• Svar på tråden Är rädd att lukta/smaka illa där nere, men så är det kanske inte?!
  • studentbruttan29

apelsin funkar rätt bra, annars bör man undvika socker för det ger riktigt dålig lukt o smak + flytningar

• Ichund

okey, då ska jag dricka det ;)

• studentbruttan29

riktigt apelsin ger bättre resultat måste jag erkänna..så bara o skiva upp o smaska på.

• engdahl

Du behöver inte vara orolig att du ska smaka eller lukta illa om du inte är sjuk och "brukar normal intimhygien" som det brukar heta (ingen tvål, däremot tvättolja exempelvis).

En fitta smaka och luktar olika från person till person - men alltid lika underbart!

• Anonym (dola)

jag brukar åxå va orolig för det där.
    Vill absolut inte att min sambo ska slicka om jag inte har duschat dom närmsta timmarna..om ja anar att de kan bli nåt så brukar ja tvär dra lite grann med en våtservett, då känner ja mej fräschare! =)

• engdahl

TS och (dola): sluta vara oroliga för det där, det är ju just smaken av er, av er fitta, som vi killar tycker om. Vi gillar doften, smaken, hettan mellan era ben. Vi slickar för att vi tycker om det - och (dola) försök slappna av. Du smakar himmelskt även utan att ha duschar precis före.

Jag lovar!

(Och jag hoppas att det inte är en våtservett med parfym för då smakar du ju parfym i musen - det vill man inte. Fitta ska smaka fitta )

Svar på tråden Är rädd att lukta/smaka illa där nere, men så är det kanske inte?!