• pajas01

babyskydd (akta graco) en fråga!

jag och en kompis satt å pratade babskydd..

hon köpte en beg akta graco.. nu till frågan

finns de någon gammal modell ifrån dem som håller tills barnet är 1år? eller är de 9 månader på alla.. har nämligen aldrig hört att de finns någon som är till 1år..någon somvet..

hittade inget om de på deras hemsida

• Svar på tråden babyskydd (akta graco) en fråga!
  • jelikas

När vi köpte vårat acta graco babyskydd sa de till mig att de har med vikt och längd att göra hur länge de kan sitta i det.

• Krabbolina

akta graco har även en stol du kan använda från nyfödd till 4 år.
    DuoLogic 2 tror jag den heter.

• Liten Mjau

Samma med vårat graco skydd. Vikt och längd är det som bestämmer. Men sen visar statistiken att barn brukar var runt 9 mån när de slutar med babyskyddet. Fast jag har kompisar som var tvungna att byta när deras son var ca 6 månader. Han vär väldigt stor och det blev trång i skyddet.

• pajas01

nä jag menar en helt renodlad babystol..

Krabbolina skrev 2008-07-14 12:04:35 följande:
    akta graco har även en stol du kan använda från nyfödd till 4 år.DuoLogic 2 tror jag den heter.
  • Gemelas

Vikt och längd är det som gäller. Köpte precis ett Akta Graco babyskydd till den kommande bebisen som mina 2 nästan 2-åriga döttrar provade och de fick plats, de är dock små (väger 9,5kg och ca 82 cm långa) . De satt i babyskydd tills de var ett år iom att de var så små. Annars tror jag de flesta brukar byta över till bakåtvänd barnstol när de kan sitta stadigt själva vilket de brukar kunna vid ca 9 mån.

Svar på tråden babyskydd (akta graco) en fråga!