• Okänd gäst

Vad kostar en ny TRIPP TRAPP stol?

Funderar på att köpa en begagnad stol men de flesta kostar runt 700-900 kr. Låter lite dyrt speciellt när vissa inte ens har bygel o rem...eller måste man köpa det separat?

Nån som vet vad en ny kostar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-15 23:57
    Har hittat en stol som de köpte 98 som de tar 600 kr för...e det ett bra pris? Har bara sett stolen på bild och den verkar fin...

• Svar på tråden Vad kostar en ny TRIPP TRAPP stol?
  • ängeln83

Våran tripp trapp kostade 1350 kr, sen köpte vi till babyseat (bygel, rem & ryggplatta) det kostade 399 kr.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ElAlAd

Ca 1.300-1.500 kr får du nog ge för en komplett med bygel, men det Stokke är helt klart värt sina pengar. Men som jag skrev i en tråd igår, köp inte orginaldyna, polkadots dyna är 1000 gånger bättre. Höll på att bli tokig på orginaldynan som är helt i tyg

Köpte våran turkosa polkadyna i plastat tyg på likasom.com och vi är supernöjda.

• Okänd gäst

Ok

Tack alla
    Då var det inte så farligt dyrt ändå :)

• HanneH

Vi läste om tripptrapp, men köpte sen istället en billig stol (på jula eller rusta minns ej vilket) som vår dotter hade i kanske ½ år. Sen köpte vi kullastolen, hon är nu två år och har haft den länge.

Vi tyckte den var billigare och vackrare att ha i köket. Mer lik de andra stolarna vi har. Jag tror att hon också kommer att vilja ha den länge eftersom den ser ut som en riktig stol och inte en barnstol.

Vi köpte den här tror jag www.barnvagnshuset.net/x.php&produkt=773
    Men ser att den ibland säljs på blocket.

• trebarnsmamma79

våran nya svart kostade 1490.

• Okänd gäst

Har hittat en stol som de köpte 98 som de tar 600 kr för...e det ett bra pris? Har bara sett stolen på bild och den verkar fin...

• Prizzi

hmm...undrar om min brio butik tar överpris. Betalade 2100 för en stokke stol med alla tillbehör... SUCK!

• Pippiputti

Prizzi: Nej jag tror inte att de tar överpris.
    Har letat lite lätt efter billigaste pris och tror att i en webb-butik var 2 117:- billigaste stället www.1klass.se/E-handel
    Då var det stolen, bygel och dyna jag räknade ihop.

• MammaHela

Den från 98 är säkert jättefin om de har tagit hand om den.

VI har två hemma, den ena är sen 76 den har vi slipat och måla om och den är likafin som en nyköpt. Den andra köpte vi på loppis för 25 kr Förvånad, den är lite hundtuggad på ena benet men det var det värt för 25 kr

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Nova, Viggo & Liv ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Prizzi

pippiputti:okej..nu känns det lite bättre hihi  Inge kul o känna sig lurad....

Svar på tråden Vad kostar en ny TRIPP TRAPP stol?