• Badbollen

Urringat., Snyggt eller billigt?

Jag och min sambo har haft vilda diskussioner.
    Han anser att för djupa urringningar och där brösten är upptryckta under hakan ser billigt ut.
    Också beroende på hur helheten på tjejen är.

Många vill ju verkligen visa brösten och gör allt för att trycka upp dom så gott det går. Och det anser jag kan se lite billigt ut när man ser att man verkligen jobbat med att folk ska se ens tuttar när man är ute och går.

Sen finns det dom som har djupa urringningar men dom har inte sin push-up på utan det ser mer naturligt ut. Då kan det se stiligt ut. Ett par sjysta jeans till .tex. Eller finbyxor.

Vad anser ni om denna "tutt fixering" och att man måste göra allt för att trycka upp den till skyarna?

• Svar på tråden Urringat., Snyggt eller billigt?
  • LjubaviMoja

Mår man bra av det och känner sig snygg så får dom klä sig hur dom vill tycker jag. Man är inte ung för evigt.

Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Idril Altariel

Helt ärligt..så bryr jag mig inte!
    Klart det kan se trashigt ut med en tjej med tuttarna halvägs ute o kort kort kjol el nåt.
    Men det känns löjligt o haka upp sig på.
    Jag har stora bröst.
    Om man har det o dom inte hänger så himla mycket så SYNS dom.
    och jag vill inte ha tröjor med polokrage el ända upp till halsen för att folk inte ska störa sig på det!
    jag undviker kjol av samma anledning.
    Vilket eg är dumt av mig.
    Men tjejer sneglar alltid så där löjligt om man har urringat.
    Men jag har samma jäkla tröjor som alla andra.
    Bara att det sitter annorlunda på mig.
    Så slampigt el inte.
    jag har bröst o jag vill klä mig som jag vill!!
    Inte många som tänker på det där.
    Sen tycker jag det är vackert med bröst.
    Folk borde inte störa sig så mycket på andra känner jag

• Athema

på mig personligen tycker jag att det passar bra med urringade tröjor. Tycker dock att det är finast utan upptryckta bröst, känns smaklöst med det.

Sen hur andra tycker och tänker om sig själv är väl upp till dom

• Haraaz

Tycker det ser lika billigt ut push up eller inte.

• lanfear

jag anser att det är man själv som bär kläderna och inte kläderna som bär en!
    två tjejer kan ha EXAKT samma kläder på sig och på ena så ser det väldigt fint och stiligt ut medan på den andre otroligt slampigt!

• Me o Mike

alla får ha vad dom vill.. Men JAG tycker det är "snuskigt" med såna urringningar när man har stora lökar som är upptryckta!!

Däremot om man har SMÅ bröst och en fräsch helhet kan det vara fint.

• Idril Altariel

Leather Cravat skrev 2008-07-14 15:53:56 följande:

images.dawgsports.com/images/admin/Scarlett_J...Urringat med push-up utan att det ser billigt ut (tycker jag då i alla fall) *dregglar lite*Billigt:img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/04_01/jordanDM...Alltså, tycker det beror på hur man gör det. :P
    Håller helt med dig här.
    Men som ni ser på scarlett där(först bilden) så kan man inte riktigt hjälpa att det syns när man har bröst
    Men vad är felet med det?Det är fint tycker jag.
    En del tjejer störs sig.Fast jag bara vill ha en snygg tröja tex,handlar ju inte om att visa sig.
    Vilket många utgår ifrån bara pga bröststorleken..fjantigt!
  • Badbollen

Idril Altariel skrev 2008-07-14 15:57:54 följande:

Håller helt med dig här.Men som ni ser på scarlett där(först bilden) så kan man inte riktigt hjälpa att det syns när man har bröstMen vad är felet med det?Det är fint tycker jag.En del tjejer störs sig.Fast jag bara vill ha en snygg tröja tex,handlar ju inte om att visa sig.Vilket många utgår ifrån bara pga bröststorleken..fjantigt!
    Nej men som scarlett har är fint, det ser stiligt ut. Det är det jag menar. Det handlar om hur man väljer att framhäva dom. Med stil eller för att se så porrig ut som det bara går.
    Självklart ska man kunna få ha urringat. Jag tycker bara att gör man det alá Jordan så ser det bara tacky ut. Det är ingen stil på det hela.
  • LjubaviMoja
    images.dawgsports.com/images/admin/Scarlett_J...Urringat med push-up utan att det ser billigt ut (tycker jag då i alla fall) *dregglar lite*Billigt:img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/04_01/jordanDM...Alltså, tycker det beror på hur man gör det. :P
    Hon har verkligen för mycket silikon ser ine alls fint ut. menar peter andres fru nu då.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Idril Altariel

Nej det är ingen stil alls med det.
    Men jag tror inte att hon är ute efter den stämpeln heller

• Badbollen

Idril Altariel skrev 2008-07-14 16:02:41 följande:

Nej det är ingen stil alls med det.Men jag tror inte att hon är ute efter den stämpeln heller
    Hmm nej hon ÄR själva stämpeln *fniss*
  • Bonanza

Supersnyggt om det är på rätt sätt. Som storbystad har jag alltid urringning, det står mellan det eller tält. Och då väljer jag urringat. Däremot har jag aldrig kortkort till det, eller så att det ser smaklöst ut.

Präktig pretentiös politiskt korrekt besserwisser!
  • LiindaE

efter all bröstfixering som varit senaste deceniet med silicon osv tycker jag det blivit så tacky med bröst som sticker upp att ja så fort jag ser en urringning tänker jag billigt

• Indianica

Nej, inte om det ser "naturligt ut". Vet inte hur jag ska förklara...men det får inte se ut som att man håller in magen maximalt och har puschuppat sig maximalt, för det tycker jag kan se lite "desperat ut". Såg ut så själv då jag var 15 kan tilläggas

Jag har ganska stora bröst...om jag t ex har ett liiiite urringat linne så ser man ju en liten clevelage även fast jag har "vanlig behå", det tycker inte jag "gör någonting", inte maken heller

Pluggar med en tjej. Hon har alltid jätteurringade kläder. Till saken hör att hon är överviktig och har jättestora, vita bröst med massa stries på. Man kan inte undvika att titta på hennes bröst tycker jag, nästan jobbigt. Jag tror hon anser sig vara jättesexig, men hon hade nog varit sexigare i en helt vanlig tröja eller med bara liiiite urringning. Hon har dock vanlig behår oftast tror jag. Brösten ser iaf jättesladdriga ut, men ibland ser man att det är pusch up för då sitter de liksom under hakan.

• tristania

Det beror precis på....ett par "nätta" bröst med lite urringning, helt okej. Men med bomber och värsta urringningen, då ser det billigt ut...

Svar på tråden Urringat., Snyggt eller billigt?