First hotell G eller Qulity hotell 11 i Göteborg
Skall åka på en trip till Göteborg med vår son på 9 månader och väljer just nu mellan de två hotellen i rubriken. Skall bo två nätter. Plus/minus med de två hotellen?
Skall åka på en trip till Göteborg med vår son på 9 månader och väljer just nu mellan de två hotellen i rubriken. Skall bo två nätter. Plus/minus med de två hotellen?
Jag har faktiskt bott på båda hotellen. First G har ju fördelen av att det ligger mitt i smeten, samma byggnad som centralstationen med det vet du väl? Hotell 11 har ju nackdelen att det inte ligger lika centralt, fast båten över till andra sidan älven går ofta och bara en liten bit från hotellet. First G är väl fint, fast Hotell 11 är lite mer speciellt eftersom det är ett gammalt varv. Skulle jag välja mellan dessa två hotell skulle jag välja Hotell 11. Varför väljer du mellan just dessa två hotell? Det finns så många andra bra.
Jag har också bott på båda, och skulle lätt välja G. Jag gillar strikt och sparsmakat, så där är dom ju ganska lika, men p.g.a. läget vinner G.
G
Jag har bara bott på First hotel G. Jag har bara gott att säga om det. Det är ju helt perfekt läge i centralstationen. Hela hotellet är väldigt fräscht. Har sovit där vid två tillfällen. Frukosten är underbar..haha..=)
Väljer mellan dessa två hotell då vi skall resa med "coop medmera kupong". Då fanns dessa hotell att välja på under perioden vi kan åka.