• Snuttan06

ska på artistmaskerad...vilken artist ska jag va ? Tips

ska på artistmaskerad om ett par veckor men ja kommer inte på någon bra artist att klä ut mig till. Vill ju gärna att folk ska se vem jag är. Mannen min ska klä ut sig till Michael Jackson.
    Tips ??

• Svar på tråden ska på artistmaskerad...vilken artist ska jag va ? Tips
  • korven72

har du nån bild så man kan se hur du ser ut?

• Snuttan06

nä tyvärr. Men jag är 170 lång, väger 60kilo har mörkt långt hår..långa ben..hmm...ja vad kan jag säga mer..

• Knasis

Har du någon blond peruk?
    Jag tänkte på Madonna i 80-talsversion. Eller Marilyn Monroe.

• korven72

cher, carola... eller varför inte lisa marie prestley (det var väl hon som var gift med MJ?

• Knasis

Fast du låter som Cher till utseendet... Du skulle göra succé i hennes outfit från If I could turn back time!

• Snuttan06

Jag tänkte också på madonna, vi ska på 80-talsfest i helgen och då kan man ju slå 2 flugor i en smäll liksom.

• Knasis
    Snuttan06 skrev 2008-07-14 20:14:56 följande:
    Jag tänkte också på madonna, vi ska på 80-talsfest i helgen och då kan man ju slå 2 flugor i en smäll liksom.
    Det vore ju kanon! Båda problemen lösta..
  • soderblondie

Jag är blond, men har varit Scary Spice (4 kompisar va de andra spicarna), Lotta i Svenne och Lotta (mitt ex va Svenne, med puckel och allt) samt Madonna (typ Like a Virgin-stilen) på just en 80-tals fest. Alla va sjukt roliga att klä ut sig till!! *ASG* Just det, va Mimmi Pigg och en kompis va Musse på en maskerad också; inga artister direkt, men kändisar som helt klart alla kände igen!

Ska ni "passa ihop" du och sambon? Janet Jackson...men kanske lite diffust...nog lättare med typ Madonna, Cher eller typ Marge Simpson hahaha!

• Snuttan06

jag var lite inne på Jill Johnsson också i cowboystuk..mest eftersom jag har både coola boots och en hatt.
    Men madonna kanske är bättre..vad hade du på dig när du var Madonna soderblondie??

• soderblondie
    Snuttan06 skrev 2008-07-14 20:52:56 följande:
    jag var lite inne på Jill Johnsson också i cowboystuk..mest eftersom jag har både coola boots och en hatt.Men madonna kanske är bättre..vad hade du på dig när du var Madonna soderblondie??
    Om du vill köra med dina boots och hatt hade ju Madonna den stilen i en videon "Don't tel Me". Eller ja! om du vill va OTT så e du ju förstås Dolly Parton, med jättetuttar! Mkt roligare och lättare att se än Jill Johnsson *S*

Jag va Madonna "Like a Virgin-stuket" så det va bara plocka ihop lite jag hade och inhandla resten på typ Myrornas, H&M, "tingel-tangel butiker. Spets, nät, mkt smycken, kors. Ska se om jag kan maila dig en bild...
  • soderblondie

hmm... du har ju ingen inbox...

• Lovali

Min syster var Dolly Parton var min syster i våra på en maskerad. Helt klockren blev hon med blond peruk, megatuttar gjorda av ballonger. Jeans som hon hade sytt fast fransar nertill på. Cowboyboots samt jeans skjotra som hon sytt på spets & paljetter på & så massa smink. Blev SÅ bra

• soderblondie

Jag vill oxå gå på maskerad! Det e så skoj! Skulle jag gå idag, skulle det definitivt bli Barbamama! hahaha!

• Snuttan06

hittade värste outfiten idag på biståndsgruppen..svart volankjol, en neonrosa top, en midjekort svart jacka, en massa långa halsband och plastarmband och örhängen i neonfärger. Har ett par svarta tights till och gjorde ett par coola benvärmare av dotterns urväxta rosa strumpbyxor. Sen har jag ett rätt bra bälte att ha lite lösare runt höften med lite stass på..tror det blir cooolt. Blir ju 80-talsstuk nu i helgen och sen Madonna på helgen efter.

Vad tror ni ?

Svar på tråden ska på artistmaskerad...vilken artist ska jag va ? Tips