• makingonemore

Vad heter Babyskydd på engelska??

Hallå!
    Ska till London i Augusti och funderar på att kika in babyskydd o se om det finns nå bra sånna där.. Och kanske se vad de kostar osv..
    Nån som vet vad det heter på engelska? Tänkte jag skulle kolla upp om det finns några sidor på nätet.. :)

• Svar på tråden Vad heter Babyskydd på engelska??
  • makingonemore

äh, sökte på baby car seats så kom det fram! :D

• makingonemore
    Svar på #3
    Haha, tänkte efter lite själv o insåg att jag visste vad det hette! :P

Kan du tipsa om något mer?? Vad som helst alltså! :D
  • Darla

Jag tycker att Boots har rätt bra bebis saker, och sen finns det ju en kedja som heter Argos där de har allt möjligt till bebisar. www.argos.co.uk. Det är en katalog affär, man går in, bläddrar i deras tjocka katalog och skriver upp numret som artikeln har, betalar i kassan och får en kölapp och sen kommer de ut med varan från lagret. Smidigt.

Pumpkinpatch heter en barnklädes affär som har jättefina kläder men jag vet inte var eller om den finns i London, står nog på deras hemsida.

Primark har superbilliga och snygga kläder för alla, om man är nogrann hittar man faktiskt bra kvalitet också.

Turist sevärdheter i London är jag rätt dålig på, det blir inte så ofta som man åker upp dit när allt finns härnere

• makingonemore

Jo, vet vad argos är! Bodde tidigare i London under några års tid! Så det vet jag vad det är! Har dock inte kollat in bebisgrejjerna där!
    Jag älskar ju Gap, där lär man väl hitta något??

Måste absolut kolla in pumpkinpatch!

Vart bor du då Mrssmith??

• Darla

Argos har jättebra utbud av babyskydd och andra såna saker tycker jag, bra priser med. Ja Gap älskar jag med! Man blir aldrig besviken.

Jag bor vid sydkusten, ca 1 timme från London

• pixeltrasher

Och Monsoon, fast de ar dyra!

• makingonemore
    Svar på #10
    typ närmare Brighton??
  • makingonemore

Åh! Monsoon måste jag på!
    Finns väl en del ställen runt Kings road?

• makingonemore
    Svar på #14
    :) Ska nog kanske dit över en dag o shoppa o gå runt lite! :) Har varit i brighton förut, men, missat det där "palatset" som jag såg på nätet.. Är det nära centrumet?
    Finns pumpkinpatch där?

Åh, enormt avis på dig som bor i England! Vill också dit igen, och försöker övertala sambon att vi ska flytta dit nått år.. :) Men, han är svårövertalad!
  • Darla

Ja gör det, var där igår faktiskt Älskar den stan, The Lanes är så fint och mysigt, sen finns ju alla stora affärer med. Modernt och gammalt på samma gång, massor av bra ställen att äta. Palatset ligger i centrumet, längst ner kan man säga. Inte svårt att hitta alls. Pumpkin Patch ligger i Churchill Square shopping center som är precis i centrum (ifall du inte redan visst det . De har rea nu och jag hade kunnat köpa de mesta! Sen är det ju vid havet med, älskar det.

Om du undrar eller vill ha lite directions så är det bara att inboxa.

• makingonemore
    Svar på #16
    Åh! Nice! Lär nog absolut inboxa dig för beskrivning!
Svar på tråden Vad heter Babyskydd på engelska??