• Eisa

Pirrar det i magen på er också?

När Neo tittar på mig och spricker upp i ett leende så pirrar det i hela magen som om jag vore kär!

Känner ni lika?

• Svar på tråden Pirrar det i magen på er också?
  • lia76

Eller det kanske inte pirrar i mej när din Neo tittar på dej och visar upp ett leende
    Men när min dotter tittar på mej så iprrar det i min kropp.
    Gör det även idag fast hon är 1 år och 10 månader.
    Älskar henne över allt annat!
    Och får sådant "kärlekspirr"!!
    Räcker att jag tänker på henne

Trollet BF 3/9-2008, Stella 23/9-2006
  • Freiya

samma här :) fast dottern e 2 år. det håller nog i sej länge skulle jag tro :)

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Eisa

Härligt att det håller i sig!

• Valkyriah

Ja,visst kan man likna det med en förälskelse.Det bästa är att det nog aldrig svalnar.
    Sonen är 2 ½ och visst infinner sig en underbar känsla när han ler,skrattar och kommer och ger mig en spontan puss eller kram

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Eisa
    Valkyriah skrev 2008-07-15 14:26:06 följande:
    Ja,visst kan man likna det med en förälskelse.Det bästa är att det nog aldrig svalnar.Sonen är 2 ½ och visst infinner sig en underbar känsla när han ler,skrattar och kommer och ger mig en spontan puss eller kram
    men gud vad mysigt!
  • Valkyriah
    Eisa skrev 2008-07-15 14:27:01 följande:
    men gud vad mysigt!
    Ja
    Men samtidigt skrämmande att denna tiden någon gång tar slut och pussar och kramar inte längre blir lika aktuellt.Man får passa på så länge det går
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • lia76
    Valkyriah skrev 2008-07-15 14:29:15 följande:
    Ja Men samtidigt skrämmande att denna tiden någon gång tar slut och pussar och kramar inte längre blir lika aktuellt.Man får passa på så länge det går
    Håller med där!!!
    Tiden går så fort så det gäller att njuta ordentligt.
    Jäntan har precis kommit underfund med att pussa oss på munnen och för några månader sedan lärde hon sej att ge ordentliga bamsekramar.
    Så här njuter man vid varje tillfälle hon visar sin kärlek till oss
    Trollet BF 3/9-2008, Stella 23/9-2006
  • FrökenBokmal
    lia76 skrev 2008-07-15 14:19:52 följande:
    Eller det kanske inte pirrar i mej när din Neo tittar på dej och visar upp ett leende Men när min dotter tittar på mej så iprrar det i min kropp.Gör det även idag fast hon är 1 år och 10 månader.Älskar henne över allt annat!Och får sådant "kärlekspirr"!!Räcker att jag tänker på henne
    Hehe jag var på väg att svara likadant

Det känns också så. Och när man kommer in i hans rum och han ler jättestort är det underbart!
  • Älsko

jag börjar gråta jämt när hon ler eller kollar för jag blir så glad av lycka..och visst det pirrar i hela mig..

• Bellbox

Den bästa stunden på dagen är då jag går in till Lillan på morgonen då hon vaknat & det första man får se är att hon spricker upp i ett leende så fort hon får syn på mig
    *smälter!*
    Det nästbästa som finns är doften i hennes TÄCKE om morgonen Brukar sniffa på det när jag går in till henne då hon håller på att vakna; doftar ljuvligt och är så där varmt som det blir av att ha legat mot henne hela natten
    *knäpp!*

Worth the wait !
Svar på tråden Pirrar det i magen på er också?