• JoPoAnWi

Bamse på Blue Star-hotell?

Har tidigare bara rest med Ving och där har de ju Lollo&Bernie på Sunwing-hotellen (motsv. Blue Village)och på SunGarden (motsv. Blue Star) har de "Björnarna".

Min fråga är: har Fritidsresor Bamse och gänget på både Blue Village och Blue Star?

Mamma till 4 underbara pojkar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-15 15:24
    Detta inlägg hamnade ju helt galet!!!
    Det skulle vara under Resa med barn....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-15 16:41
    Nu har inlägget hittat rätt
  • Svar på tråden Bamse på Blue Star-hotell?
  • Dixie

Vi bodde på ett Blue Star hotell på Mallorca, de hade Bamse klubb, men ingen Bamse figur som var utklädd, vad vi kunde se, iför sig var våra barn för små att vara med, men vi såg var klubbarna höll till!

• Simonsmami

På blue village ska de ha bamsefigurer. Blue star vet jag inte. Vi bodde på ett blue village senast vi var utomlands och sonen träffade ngn figur från bamse varje dag+ att det var bamse teater med alla figurer.

• C Karlsson

en nära vänn till mej jobbade på blue star flower garden nere i alanya förra året...

Så här e det...på blue village så visar sej någon av karaktärerna Bamse, Skalman, Lilleskutt lr vargen flera gånge rper dag...även vid ankomst & avfärd ska en karaktär finnas mellan 08-22 om jag minns rätt.

Blue star ska bamse visa sej på så ofta det går...på flower garden va han framme 2 ggr/v när dom hade öppet hus 12-13 pus varannan vecka ons dag när det va avfärd/ankomst å varannan v va dte lördag som gällde...men detta gällde oxå även bara när det va många barn på bussen...
    Sen så har bara blue star hotellens bamse klubb öppen mellan juni-aug å det å bara då det finns möjlighet för bamse å komma dit...efter som det e personalen som har bamseklubben som är bamse å när dom bamse klubbarna stänger så åker för det mesta den personalen hem lr så åkerdom vidare till andra destination...

hoppas du fått svar på din fråga

• JoPoAnWi

Tack för svaren!

Verkar som att det får bli ett Blue Village-hotell då, om vi ska åka med Fritidsresor.

Mamma till 4 underbara pojkar
  • C Karlsson

ja, det finns ett blue village Pascha Bay...det ligger i Konakli ca 7-8 km innan man kommer fram till Alanya...

Svar på tråden Bamse på Blue Star-hotell?