• Anonym (vill ha me)

fördröjningsspray

Efter flera år av 4 sekunders sex är jag nu less på det (och har väl varit less ett längre tag på det) har vi nu börjat fundera på sån där fördröjningsspray för att fördröja utlösningen. Min fråga är då, funkar det. För övning verkar inte ge färdighet

• Svar på tråden fördröjningsspray
  • Anonym (vill ha me)

okej tack för ditt svar

• Anonym
    Anonym skrev 2008-07-16 17:26:49 följande:
    ja, det fungerar. Sprayen är lätt bedövande. Spraya på jätte lite och vänta 10-15 minuter innan sexuell aktivitet.lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Produc...
    Vi har köpt prcis samma och tycker attd et funkar bra. Dock inte såå kul för mannen då han blir rädd bedövad men desto roligare för mig
  • Anonym

Min kille tycker att de funkar kanonbra. Han blir bara lite bedövad vid ollonet. Känseln i övriga snoppen är som vanligt säger han.
    Toppen tycker både ja och han för nu kan vi hålla på längre.

• Anonym (nettan)

det funkar kanon!

använder det ibland då det gått lång tid mellan sexet å mannen får svårare att hålla sig pga det.
    men låt det verka en bra stund innan, för jag har fasiken också blivit bedövad av det

• Leefen

Ja det funkar, en gång råka det bli för mycket så den dog.. Lite tråkigt! Hihi... Men det funkar...

• Anonym (it works!!)

TS...Fördröjningsspray är räddningen för dig!! Skitbra!!

• Anonym (nee)

vi tycker inte alls den hjälper

• fiffi06

inte ett dugg 1a gången kanske men sen funkar den ej

• Anonym (nee)

Vi har provat ett gäng gånger, nu slutar vi en stund o kysser o smeker en stund...

Svar på tråden fördröjningsspray