• Kristoffer04

Ilande, svidande smärta i ryggen, när jag är kissnödig!

Igår kväll kom det. Reste mig upp i från soffan och fick så jävla ont i ryggen. Ilande, brännande och svidande smärta i nedre ryggen. Gick ut och satte mig på balkongen och trodde att det hade gått över för det kändes inget när jag satt, Men jag kunde inte resa mig, gjorde så ont när jag försökte gå! Kom in sen iaf och gick och kissade då gick det över....?
    I morse vaknade jag och var jättekissnödig som vanligt. Gick upp och skulle gå på toan men höll på att ramla pga smärtan, gjorde så ont i ryggen igen, men gick över så fort jag kissat...
    Någon som vet vad detta kan vara? Någon annan som varit med om detta?
    Ska tilläggas att jag inte har några problem med att kissa.
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ilande, svidande smärta i ryggen, när jag är kissnödig!
  • blipblop

Urinblåsan, och allt annat du har därinne som växer :), kanske trycker mot ischaisnerven eller diskbråcken på något sätt?

• signaturbyte

sådär har jag ibland också. fast jag är inte gravid. men om jag druckit mycket innan jag gått o lagt mig och sovit länge gör det pisseont

• Kristoffer04

Ok skönt om det bara är så, trodde att det kunde vara urinvägs infektion eller så. Hade aldrig såhär när jag väntade sonen.

• signaturbyte

jag hade urinvägsinfektion som gick upp i njurarna, så jag har trott att det är pga det, att dom är känsliga nu eller nått Mycket kiss = mycke belastning typ.. eller nått

Svar på tråden Ilande, svidande smärta i ryggen, när jag är kissnödig!