raspberryrevolution skrev 2008-07-16 09:23:09 följande:
hittade denna på
www.komikapp.se/ gick inte att länka själva bilden, men om du går in på sidan och söker efter produketen så borde du hitta den. Liggunga "Wingbo" Artikel nr: 501012 Gammalt Artikel nr: 98061 Magläget stärker barnets hållning och muskulatur, rörelse-förmåga och varsebildning. Rekommenderas av barnläkare och sjukgymnaster för såväl friska som för många barn med handikapp. Maggungan ger barnet bra överblick, vilket stimulerar till nyfikenhet och underlättar kontakt med andra barn. I leken övas balans och koordination som är så viktiga i den motoriska utvecklingen.Gungställningen fungerar också som lekställning för barn som ligger på golvet. Det är lätt att hänga upp visuellt och taktilt stimulerande leksaker, speldosa och andra spännande föremål. Långa rep finns som tillbehör. Med dessa blir Wingbo en trygg och älskad gunga som kan följa barnet ända upp till 6 års åldern (upp till 30 kg).
Den här gungan har min son som har CP... den har tränat hans nacke och rygg otroligt mycket. Dessutom har han gränslöst roligt i den. Jag har video på honom i den på min facebook. Jag heter Abrahamsson i efternamn om du vill adda och kolla på den!