• SaraBaraSara

HJÄLP! Vart är mina nycklar??

HJLÄP HJÄLP HJÄLP säger jag bara mina nycklar är spårlöst försvunna har inte sett dom sen i söndags då vi var på en liten tripp ca 10 mil hem ifrån vet att jag hade dom med mej eftersom våran son lekte med dom när vi satt och åt har jag för mej iallafall ,har ringt till stället vi åt på & frågat om dom hittat några nycklar chefen som jag pratade med gick till och med å titta på den platsen där vi åt.
    Har letat genom hela lägenheten på alla konstiga platser & på dom ställena jag brukar lägga dom har kollat igenom hela bilen men dom är spårlöst försvunna och nu känner jag vilken panik jag börjar få HJÄLP!
    Hade hem & bil nyckel & nyckel till mina föräldrar på knippan.. ,& hade en sån där rem på oxå så den syns ju.
    Tänk om nogon har tagit dom blir så nervös..

Vad göra? Någon som är synsk? :P

/Panik

• Svar på tråden HJÄLP! Vart är mina nycklar??
  • vestermark

Hade gärna varit synsk, har själv borta en nyckel, men tyvärr! Hoppas du hittar nycklarna! Jag hjälper ju iallafall till att puffa tråden lite..

• Knasis

lägg en nyckel och en sax i ett fönster.. det har hjälpt mig två gånger..

• vestermark

Nyckel och sax i fönstret?? Sen då? Jag menar, hur hjälper det?
    Har ett svagt minne av att jag hört nåt om det, men minns inte hur det fungerar...

• Knasis

Har tappat bort nycklar.. Båda gångerna la jag en nyckel och en sax i fönstret. Efter en kort stund så hittade jag nycklarna jag letade efter. Slump? Kanske.. Men värt ett försök...

• SaraBaraSara
    Knasis skrev 2008-07-16 21:57:26 följande:
    Har tappat bort nycklar.. Båda gångerna la jag en nyckel och en sax i fönstret. Efter en kort stund så hittade jag nycklarna jag letade efter. Slump? Kanske.. Men värt ett försök...
    VA? är det sant? Jag har nämligen letat igenom hela lägenheten precis allt tillomed i källaren men jag ska allt prova att lägga det i fönstret :D
  • SaraBaraSara
    vestermark skrev 2008-07-16 21:37:03 följande:
    Hade gärna varit synsk, har själv borta en nyckel, men tyvärr! Hoppas du hittar nycklarna! Jag hjälper ju iallafall till att puffa tråden lite..
    Jaa jag med skulle vara väldigt bra i denna stund (:
    Det tackar jag och bockar för! :D
  • Knasis

Min dotter letade förtvivlat efter sina nycklar. Visst, hon är slarvig..... Men vi letade. Jag la nyckel och sax i fönstret. Sen ringde jag träningslokalen hon varit på senast. Medan de kollar om det upphittats några nycklar så tittar min dotter lite skamset på mig... Hon hade hittat dom..

• vestermark

Ååh nu får du berätta sen om du hittat nycklarna
    Jag ska testa imorgon då jag är hemma (där jag tappade bort nyckeln), nu är jag hos mina föräldrar..Skulle vara konstigt om den dök upp här helt plötsligt

• SaraBaraSara
    Knasis skrev 2008-07-16 21:40:09 följande:
    lägg en nyckel och en sax i ett fönster.. det har hjälpt mig två gånger..
    Asså nu vart jag riktigt chockad jag gjorde som du skrev la en sax & en nyckel i fönstret & gissa vad jag hittade nyss jo mina nycklar i en låda som ja väldigt sällan lägger nycklarna sista stället jag trodde dom skulle vara på här har jag letat som en tok efter nycklrna i flera dagar & så komer du med en sån enkel lösning, TUSEN TACK säger jag bara hade tappat hoppet om att dom ens kunde vara här hemma trodde jag tappat dom.
    Men gud jag blir nästan lite rädd ,var det slumpen eller är det så att det funkar? shit va läskigt.

Men åter igen tusen TACK! :D
  • Knasis

Visst är det konstigt!! KUL att du hittade dom!! GRATTIS!!

• SaraBaraSara
    Knasis skrev 2008-07-16 22:21:52 följande:
    Visst är det hårresande????
    Tack så jätte mycket det där var guld värt verkligen.
    Ja fick rysningar riktigt läskigt ,vart helt chockad när ja flytta på sakerna som låg över nycklarna i lådan vart helt stel. Men då vet ja till nästa gång att det funkar ,brukar vanligtvis inte tappa bort dom men ibland så händer det tydligen :P
  • SaraBaraSara
    vestermark skrev 2008-07-16 22:10:12 följande:
    Ååh nu får du berätta sen om du hittat nycklarna Jag ska testa imorgon då jag är hemma (där jag tappade bort nyckeln), nu är jag hos mina föräldrar..Skulle vara konstigt om den dök upp här helt plötsligt
    Japps hitta nycklarna ca 5 minuter efter jag lagt saxen & nyckeln i fönstret ,fick världens chock men det funka helt otroligt.
    Tackar Knasis jätte mycket (:
Svar på tråden HJÄLP! Vart är mina nycklar??