Någon som arbetar som inköpare? Läkemedelskonsulent? Andra tips på yrken?
Jag är en av många sjuksköterskor som ledsnat på mitt jobb och mina arbetsförhållanden så jag går och grubblar så mina små grå blir överhettade över vad man ska hitta på annars..
Jag har varit inne på många olilka banor, Läkemedelskonsulent, inköpare, ingenjör, etc etc..
Nu undrar jag, ni som arbetar som inköpare, vad har ni för utbildning? Funderar på en KY-utbildning men dom är inte så lätta att finna? Har ni några rekommendationer för vilken väg man ska gå? Och framförallt, tycker ni ert jobb är roligt och givande??? Hur ser det ut lönemässigt och arbetstidsmässigt??
Ni som arbetar som lkmkonsulenter, vilken väg har ni tagit för att ta er dit? Är ju verkligen ingen lätt marknad att ta sig in på det där...
Jag vill ha ett jobb där jag, om jag vill och det passar mig i livet, kan sträva efter att klättra uppåt på karriärsstegen, OCH där man ser resultat i lönekuvertet med åren man jobbar.. I mitt nuvarande yrke kan jag glömma lönekuvertet och man kan bara röra sig sidleds... Dessutom vill jag ifrån offentliga sektorn och in på privata..
RÅD OCH TIPS???