Tosselilla eller Malmö folketspark???
Vilket tror ni är bäst o roligast för barnen?? Mina är 4,5 och 8 år gamla...
Vilket tror ni är bäst o roligast för barnen?? Mina är 4,5 och 8 år gamla...
Absolut Tosselilla! Folkets park har ju knappt några åkattraktioner över huvudtaget
Tosselilla är ju som en riktig nöjespark. Den i Malmö kan man ju ta lite då och då - medan Tosselilla är lite mer resmål tycker jag.
Tosselilla var guld!! Var där med 3 barn (3,4 och 9 år) för nån vecka sedan och de hade skit-kul verkligen!! Väl värt pengarna tycker jag, man kan lätt vara där 8 timmar!
tosselilla , fast det tar emot i mitt malmö patriotiska hjärta.
Folkets park e skabbit och litet med massa skit folk som super rumpan av sig tyvärr
Så här är det, folkets park skulle jag inte rekomendera ens om du bodde på gatan bredvid, det är verkligen bajs där.. tyvärr.. Tosselilla däremot är ju helt kanon! där har man tom kul som vuxen, karuseller, hoppborgar o vattenland! Askul!
Folkets park nej nej nej..(är själv malmöbo)
Jag och min dotter leker i folkets park dagligen.
Känner inte alls igen ovanstående om att Folkets Park är skabbigt och att folk super rumpan av sig. Men det beror kanske på när man går dit med sina barn? Vi är sällan där på kvällen!
Men Tosselilla blir mer en happening än Folkets Park eftersom att det är större, dessutom är möjligheterna till bad bätter i Tosselilla.