Mjuka lockar som håller ihop?
Alla medel jag har prövat ger hårda stela lockar, finns de något medel man kan ha i håret som ger mjuka och snygga lockar?
Alltså så håret inte stelar till?
Alla medel jag har prövat ger hårda stela lockar, finns de något medel man kan ha i håret som ger mjuka och snygga lockar?
Alltså så håret inte stelar till?
Vilken hårtyp har du, har du det minsta lockigt hår naturligt? Har du det så sägs det att man kan få mycket lockigare (och då alltså mjuka naturliga lockar) med balsammetoden (lockig.se). Annars fungerar nog att permanenta också =)
Jag har självfall, men lite lockigt,så med "lockmedel" får jag iaf en del lockar =)
lägger denna i mina favoriter så ska ja kolla sedan, jag hittade en super bra som framhäver lockarna utan att göra dom stela. Fins schampo och balsam i samma också man ska nog använda alla 3 för bästa effekt.
Gumlan: Vet du vad de heter?
smög o kollade nu :p dottern sover precis jämte där, vilel itne riskera att väcka henne. Det är sunsilk waves & curls, grön är det, leave in creme. Det är det enda som funkat på mina lockar, men då använder jag shampot och balsamet också
Ja det funkar kanon på mina självlockar också Använder både schampoo+balsam.
Sen finns det ett skum, en orange flaska me svart text. Fudge tror ja det hette?! Finns bara hos frisörer. Det stelnar medan håret torkar sen när det är helt torrt, då ska man krama lockarna me händerna å de blir perfekta mjuka hållbara lockar
Mitt e slut å frisören har sem, så ja har inte fått tag på nytt än.
Sparar tråden för ja vill se om det kommer in flera bra tips å råd mot självlockiga hår. Hatar frizzet som blir om man struntar å ¨ha i nåt efter duschen...