• Anonym (sub)

en som går subutex programmet

En nära vän till mig är med i subutexprogrammet och hämtar sin medecin varje morogn och måste lämna urinprov regelbundet.
    MEN, jag har den senaste tiden sett på honom att han verkar påverkad av nåt..men VAD är det han kan ta som inte ger utslag i urinprovet??? sömntabletter?
    tycker det är jättekonstigt och han säger bara att det inte är nånting men jag SER ju det
    nån som har erfarenhet av programmet? finns det nåt kryphål?

• Svar på tråden en som går subutex programmet
  • Anonym (sub)

skulle bli sååååå glad om nån visste!!!!

• JoyMarionHolly

Hej!
    jag känner en som går samma program.. han äter sina sömna tabletter, zoplikon mest o dom ger inga utslag på något.
    sen har han lyckats övertala sin egen läkare att han är i mer behov än va han igentligen är av själva subbet o får därför en högre dos än nödvändigt utskrivet varje dag =/.

• Anonym (sub)
    JoyMarionHolly skrev 2008-07-18 00:02:43 följande:
    Hej!jag känner en som går samma program.. han äter sina sömna tabletter, zoplikon mest o dom ger inga utslag på något.sen har han lyckats övertala sin egen läkare att han är i mer behov än va han igentligen är av själva subbet o får därför en högre dos än nödvändigt utskrivet varje dag =/.
    jag antar att dom tableterna kan göra en "snurrig" med tex alkohol?
  • Anonym

Man blir ju påverkad utav Subutex. Det är ju ett substitut för heroin. Jag kan nicka till rejält ibland när jag tagit min sub, men jag blir ju inte "kickad" på samma sätt som på heroin.

• Anonym (sub)
    Anonym skrev 2008-07-18 08:48:38 följande:
    Man blir ju påverkad utav Subutex. Det är ju ett substitut för heroin. Jag kan nicka till rejält ibland när jag tagit min sub, men jag blir ju inte "kickad" på samma sätt som på hpå hoeroin.
    jo, jag vet men på honom syns det inte när han tar sin sub, ser precis ut som vanligt..
  • Anonym (Sub)
    Svar på #4
    Jag har oxå programmet men "nickar" då aldrig till! Hur hög dos har du? Du kanske får för mycket?
  • Anonym (Sub)

Det finns massor av kryphål... Han kanske tar Somadril eller Imovane för det syns inte på pisseproverna. Dom hitar alltid sätt att fuska med det där, vilket är tråkigt för oss som inte kan leva ett normalt liv utan programmet.

• Anonym (sub)

det visade sig att han fått återfall, så han har tagit benzo..inte bra men shit vad han inte mår bra, men han fattar ju inte att han inte bara ska ta sub, han måste ju bearbeta allt som hänt oxå,,

Svar på tråden en som går subutex programmet