• Anonym (Yrla)

Blöder vid ägglossning?

Jag undrar om man kan blöda vid ägglossning? Började nämligen småblöda i förrgår, inte massor, bara så att det blev lite rött på ett trosskydd under någon timme, likadant igår. Men igår så kände jag av ägglossningen tror jag, det smärtade lite på vänster sida precis som det brukar göra när jag har ägglossning.
    Jag har dock aldrig hört att man blöder vid samma tidpunkt och har aldrig varit med om det själv förrän nu.
    Och om man inte brukar blöda vid ägglossning, vad kan det då vara liksom? Min mens är ju 10 gånger rikligare än de här småskvättarna i vanliga fall ju...

• Svar på tråden Blöder vid ägglossning?
  • Trinity78

Jadå, man kan blöda lite vid ägglossningen. Det är inget ovanligt.

Allt, allt, allt kommer till den som vågar vara rädd
  • Ett två tre

Ja jag blödde vid ägglossningen. Visste inte om det var ägglossningen eller bara mellanblödning men nu har jag en 3 månader gammal son som kom till den dagen

Man kan få mellanblödningar när man slutar med prevention tex...

(¯`°?.¸ ♥♥♥ Världens goaste Mons ♥♥♥ ¸.?°´¯)
  • Anonym (oki)

Här fick jag ett svar som jag behövde...tack tack....hade nämligen samma igår, en konstig blödning som jag aldrig haft förut och det närmar sig ÄL för mig.

• Ett två tre
    Anonym (oki) skrev 2008-07-18 09:08:09 följande:
    Här fick jag ett svar som jag behövde...tack tack....hade nämligen samma igår, en konstig blödning som jag aldrig haft förut och det närmar sig ÄL för mig.
    Lycka till
  • Anonym (Yrla)

Tack för svaren! Hade absolut ingen aning om att man kunde blöda vid ägglossning och då har jag ändå haft mens i 17 år.
    Då kan jag sluta tänka på det då och bara hoppas att det blir en liten bebis om sisådär 9 månader...*ler*

• Ett två tre
    Anonym (Yrla) skrev 2008-07-18 10:27:58 följande:
    Tack för svaren! Hade absolut ingen aning om att man kunde blöda vid ägglossning och då har jag ändå haft mens i 17 år. Då kan jag sluta tänka på det då och bara hoppas att det blir en liten bebis om sisådär 9 månader...*ler*
    Det visste inte jag heller. Jag fortsatte blöda i 3-4 månader till vilket oxå är normalt tydligen. Hade ingen aning om att man kunde blöda när man var gravid heller, i vart fall inte så länge i sträck. Hade jag lyssnat på min värdelösa läkare hade inte Mons funnits, han skrev nämligen ut tabletter som skulle stoppa blödningarna och då hade jag garanterat fått missfall, men som tur var tog jag ett test, trots att jag inte misstänkte graviditet alls. Läkaren visste tydligen inte det heller, han kollade i alla fall inte. Men sen när jag påpekade det senare sa han att det är vanligt. Jaja, lite OT här...

Massa lycka till igen
  • Anonym (oki)

Tack tack...

Ett två tre skrev 2008-07-18 10:06:49 följande:
    Lycka till
Svar på tråden Blöder vid ägglossning?