• Bebis Anna

Ni som bor i Norrtälje kommun, var ligger närmaste förlossning?

Jag ska till erat håll och vet inte vilket sjukhus som gäller när de är dags för bebisen att komma ut.
    Jag skulle även behöva ett nummer.
    Men har ni inget nummer så kollar jag upp de men bara jag vet vilket sjukhus som har förlossnings avdelning.

Vi kommer bo i Rimbo, så närmaste förlossnings avdelning därifrån.

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Ni som bor i Norrtälje kommun, var ligger närmaste förlossning?
  • Maysan

Tror att Akademiska i Uppsala är närmast förlossningssjukhus. Annars är det nog Karolinska. Skrattande

Flitig som en myra, mamma till fyra
  • Phyllis

Danderydssjukhus är väl ändå närmast?!

Jonathan -070103- Bebis -BF 081113-
  • Krabbolina
    Phyllis skrev 2008-07-18 10:33:27 följande:
    Danderydssjukhus är väl ändå närmast?!
    japp det tror jag med!
    Det är nog fler till akademiska i uppsala än Danderyd. Det är iaf vad jag minns från den tid då jag bodde i rimbo.
  • christinvitamin

jag bor i Norrtälje. Vad jag har förstått så föder vi härifrån på danderyds sjukhus

• christinvitamin

jag ska iaf göra det glömde jag att tillägga

• Anne69

Danderyds sjukhus - tar 40 min att köra i maklig takt.....går säkert att hinna på 25 om man ska föda barn!

• milimina

danderyd är närmast och det är dit man hör om man bor i roslagen. har avancerade planer på att befinna mig hos svärmor när det är dags för nästa för jag föder gärna på danderyd igen

• Bebis Anna

Tack så mkt. Fick tag på min syster som inte är i sverige just nu, så nu vet vi att de är som ni andra svarat Danderyds sjukhus som gäller om det skulle komma igång.
    Tack även för numret, nu är den i mobilen också :)

Svar på tråden Ni som bor i Norrtälje kommun, var ligger närmaste förlossning?