v 34 - hur mår ni??
jag går in i v 34 idag, känns helt otroligt! ibland känns det som om tiden står still, ibland som om den flyger fram - snart blir jag mamma!! tänkte höra hur ni andra har det, både psykiskt o fysiskt. jag har svårt att andas, har hemska sammandragningar, är så trött att jag kan somna när o var som helst (fast nu ljög jag; har ju svårt att sova också hihihi)samt har fått ischias o kan alltså knappt gå...är svullen som en valross, har fått åderbråck o celluliter samt är livrädd för förlossningen!annars mår jag jättebra :) !!!
har ont neråt ljumskar å i nedre delen av ryggen, fruktansvärd halsbränna, och svullen i händer å fötter, svettas som en gris till och från*suck* sen får man ju sina gråtattacker när man minst anar det, var på havsbadet med sambo och son på 5år, i förrgår, min son var lite extra gnällig och ville köpa allt han såg, och vi sa nej, men han fortsatte tjata, och då kom tårarna helt oväntat, haha.kändes lite pinsamt när alla runt omkring tittade på en
annars så är det väl bara längtan efter lillknodden som känns jobbig, man vill ju ha ut den nu ju!!!!!Lycka till!!