• Catchie80

vädurar!!!

Alla ni som är vädurar, prata loss här.

Jag har kommit på att jag dras till andra vädurar. Jag har kommit på detta eftersom varje gång en person säger att dom förstår mig, så visar det sig vara en vädur. Andra kan kolla på mig som om jag vore ett UFO.

Så alla ni som är lika impulsiva, eldiga och ohämmade kan dra igång här!
    Min son är mitt liv
  • Svar på tråden vädurar!!!
  • FrökenNorkok

Jag är vädur. Har dock aldrig tänkt på vad mina bekanta är för stjärntecken =)

• Catchie80

Finns det inga vädurar här???

Min son är mitt liv
  • Catchie80
    FrökenNorkok skrev 2008-07-18 14:36:29 följande:
    Jag är vädur. Har dock aldrig tänkt på vad mina bekanta är för stjärntecken =)
    Har du aldrig tänkt på att man klickar bäst med andra vädurar?
    Min son är mitt liv
  • Merveilleux

Här är en typisk vädur i många avseenden. Är även sambo med en vädur(även han ganska typisk).
    Jag håller med dig väldigt mycket i det du säger om att dom som oftast förstå är vädurar medans andra tecken absolut inte förstår.

My home is where my rump rests.
  • FrökenNorkok

Nej det har jag inte gjort.
    Dock finns det vissa människor som jag absolut inte kan umgås med av olika anledningar. Kanske dags att kolla upp vad de är =)

• Catchie80
    FrökenNorkok skrev 2008-07-18 14:42:31 följande:
    Nej det har jag inte gjort. Dock finns det vissa människor som jag absolut inte kan umgås med av olika anledningar. Kanske dags att kolla upp vad de är =)
    Tro det faktiskt. av någon anledning så börjar jag tro mer och mer på det här med stjänrtecken. Jag har märkt att det stämmer så jäkla bra!
    Min son är mitt liv
  • Catchie80
    Merveilleux skrev 2008-07-18 14:39:07 följande:
    Här är en typisk vädur i många avseenden. Är även sambo med en vädur(även han ganska typisk). Jag håller med dig väldigt mycket i det du säger om att dom som oftast förstå är vädurar medans andra tecken absolut inte förstår.
    Eldigt? I ert förhållande menar jag?

Jag var tillsammans med en vädur för ett par år sedan. Det var superbra verkligen. man var liksom på samma nivå hela tiden. känns inte som om andra hinner med riktigt...
    Min son är mitt liv
  • Merveilleux

Från horoskop.se

Vädurens ledande kvalitet och Marsinflytande ger honom de ultimata ledaregenskaperna. Eldens element ger honom dessutom ett oberäkneligt och oförskräckt temperament. Ett oerhört starkt ego och självförtroende gör honom visserligen till en bra ledare, men kan dock få honom att verka alltför dominerande och maktfullkomlig.

Han axlar gärna ansvar och vill känna att han har en ledande position, annars mår han inte bra. Väduren är en handlingsmänniska, och då han ju alltid tycker sig ha rätt är han snabb att fatta rätt beslut. Hans översvallande sätt gör honom till en rolig kamrat. Hans starka drifter gör honom även till en bra livspartner. Om han inte får sin vilja fram kan han dock bli ganska barnslig.

Element: eld Kvalitet: ledande Polaritet: positiv
    Nyckelord: Mars, aktivitet, självupptagenhet, mod, starkt ego, impulsivitet, energi, bagge, metallen järn och tisdag.
    Positiva karaktärsdrag: energisk, utåtriktad, ivrig och frispråkig.
    Negativa karaktärsdrag: självisk och dominerande.
    Människokroppen: huvud och ansikte.

• Merveilleux
    Catchie80 skrev 2008-07-18 14:45:49 följande:
    Eldigt? I ert förhållande menar jag?Jag var tillsammans med en vädur för ett par år sedan. Det var superbra verkligen. man var liksom på samma nivå hela tiden. känns inte som om andra hinner med riktigt...
    Ja, det blir rätt så eldigt emellanåt, dock inte hela tiden. Långt ifrån.
    Vi är oerhört lika när det gäller envishet, självupptagenhet och när vi diskutterar saker. Det är inte ovanligt att diskussioner slutar i ett tjafs eftersom vi inte kan enas om att vara oense. =) Vi är ju dock smärtsamt medvetna om hur vi är, så det går ju alltid över efter en stund.
  • Catchie80
    Merveilleux skrev 2008-07-18 14:50:22 följande:
    Ja, det blir rätt så eldigt emellanåt, dock inte hela tiden. Långt ifrån. Vi är oerhört lika när det gäller envishet, självupptagenhet och när vi diskutterar saker. Det är inte ovanligt att diskussioner slutar i ett tjafs eftersom vi inte kan enas om att vara oense. =) Vi är ju dock smärtsamt medvetna om hur vi är, så det går ju alltid över efter en stund.
    Skitbra sida som heter overnaturligt.se

Där kan man läsa stjärntecken.
    Min son är mitt liv
Svar på tråden vädurar!!!