• maria81

    Hur kan jag göra mina foton till pop-art tavlor?

    Skulle vilja göra pop-art tavlor av mina barn men har bara hittat sidor där det kostar massor... Nån som vet om man kan göra det själv eller vet nån billigare sida? tacksam för hjälp

  • Svar på tråden Hur kan jag göra mina foton till pop-art tavlor?
  • guild
    inze skrev 2008-07-18 23:28:36 följande:
    Menar du nåt sånt här:www.fotoview.nl/default_eng.htmJag har en tidigare version som var gratis men den verkar inte finnas längre.
    måste lägga mig i och fråga...när det är trial, då får man väl testa först och sen välja om man vill ha eller inte?
    Framgår inte hur länge man får testa det innan man måste betala!
    (¯`♥ *(¯`♥ Nya bilder i montera mig & photoshoppa (¯`♥ *(¯`♥*
  • Pirella

    Om du har Photoshop (eller annat bildbehandlingsprogram?) så kan du göra det själv hur lätt som helst! Googla på "Andy Warhol" och "Photoshop" så får du en massa träffar med beskrivning och allt.

  • guild
    Pirella skrev 2008-07-19 00:22:34 följande:
    Om du har Photoshop (eller annat bildbehandlingsprogram?) så kan du göra det själv hur lätt som helst! Googla på "Andy Warhol" och "Photoshop" så får du en massa träffar med beskrivning och allt.
    ...jag har ju det har inte testat så mycket just med den effekten, men tyckte bilderna på länken var så läckra. Tack för tipset...ska testa själv istället
    (¯`♥ *(¯`♥ Nya bilder i montera mig & photoshoppa (¯`♥ *(¯`♥*
  • Susselur

    Photo paint...photo shop.....har en vän som målar sådana tavlor....ska kolla om jag kan lägga in en bild.

    Amilon (acryl 4st 20x20)
    Hennes son.....


    080808.......wiiieeee.....v.38 (37+0)
  • guild
    Susselur skrev 2008-07-19 00:29:20 följande:
    Photo paint...photo shop.....har en vän som målar sådana tavlor....ska kolla om jag kan lägga in en bild.Hennes son.....
    urläckert
    (¯`♥ *(¯`♥ Nya bilder i montera mig & photoshoppa (¯`♥ *(¯`♥*
  • Susselur

    målar med acryl....målar ofta beställningar av barn...hon e sååå duktig...


    080808.......wiiieeee.....v.38 (37+0)
  • Susselur
    Humla (acryl 40x40)
    Här e oxå en tavla hon har målat....humlan
    080808.......wiiieeee.....v.38 (37+0)
  • guild
    Susselur skrev 2008-07-19 00:36:12 följande:
    Här e oxå en tavla hon har målat....humlan
    men jösses...har hon målat den..helt fantastiskt...! otroligt fin!
    (¯`♥ *(¯`♥ Nya bilder i montera mig & photoshoppa (¯`♥ *(¯`♥*
  • maria81

    hej, jag testade en sån gratisversion, (inte den du har)skithäftigt, bara det att det är nån slags vattenstämpel på så man inte skas kunna framkalla korten, man måste nog ha den som kostar pengar tyvärr....

  • Pirella

    Du kan alltid fråga i nån Photoshoptråd här på FL om det är någon som vill hjälpa dig. Folk brukar vara rätt generösa och tycker oftast att det är roligt att hjälpa till. Kolla under Allmänna rubriker, Pyssel/knep & knåp.

  • marieistockholm

    Superfint gjorde de till oss på Gallerina från Helsinborg! De kan också göra bara bilder (inte tavlor), står inte i prislistan, men prata med dem!

  • Jessica11

    Jag beställde också från Gallerina. De gjorde 4 porträtt på mig, min man och barnen. Fick enorm rabat alltså,

Svar på tråden Hur kan jag göra mina foton till pop-art tavlor?