• Dee Why

Ni som har en Gaia & Ko skötväska

Vad har ni för erfarenheter av Gaia & Ko skötväska, positiva och negativa.

• Svar på tråden Ni som har en Gaia & Ko skötväska
  • Lindex

Jag har en olivgrön Gaia & ko skötväska. Jag är super nöjd med den. Tyckte dock att den var lite för dyr. Men skit samma, den är snygg och den har många bra fack.
    Man fick dessutom med ett skötunderlag, och en ask, som jag har våtservetter i.

Har direkt inget negativt. Jag kan även tänka mig att använda väskan sen när den inte behövs som skötväska Skrattande.

• milimina

jag tycker min är jättebra har en i brun manchester, som liknar en handväska. den är stor och rymlig vid behov men ändå inte otymplig om man bara vill ha med sej få saker. bra med fack, bra handtag. stänger sej själv! nackdelen är ju att den är dyr, men jag tyckte den var väl värd pengarna.

• brantan

Jag är supernöjd med min också, har en brun. Enda nackdelen är att den är öppen upptill och inte går att stänga, har bara en tryckknapp, skulle gärna haft en dragkedja där (speciellt när det regnar/snöar)

• Safireee

Jag har en Gaia och Ko-skötväska i färgen Fish boy. Den har dragkedja upptill (till skillnad från Brantans), så det finns nog olika modeller. Jag tycker att den är rymlig och har många bra funktioner. Jag är jättenöjd med den och jag köpte den för halva priset, så den var väl värt 400kr. En nackdel dock är magnetlåsen i framfickorna som avmagnetiserade mina visakort. Men nu ser jag till att inte ha plånboken i fickorna, så nu går det bättre. Bra grejer är ju det plastade facket för smutstvätt, sidofacken för flaskor och etuiet för våtservetter.
    Just det ja, kom på en nackdel. Den är rätt tung och inte så bekväm att bära på axeln, så jag brukar ha en annan väska när jag bär i sjal/sele. Men den funkar jättebra på vagnen, så det är min barnvagnsväska.

• oOrosamarängerOo

Jag har en och neg är att den är tung och har magnetstängning, platt o bred. Annars så är den bra som skötväska, flera fack och en bra skötbädd som inte tar plats i väskan. Den är snygg och ser inte så skötväskeaktig ut, mer som en "vanlig" väska.

Använder inte min dock, inte blivit av då jag har andra jag gillar bättre.

• Dee Why
    Safireee skrev 2008-07-19 12:12:48 följande:
    Jag har en Gaia och Ko-skötväska i färgen Fish boy. Den har dragkedja upptill (till skillnad från Brantans), så det finns nog olika modeller. Jag tycker att den är rymlig och har många bra funktioner. Jag är jättenöjd med den och jag köpte den för halva priset, så den var väl värt 400kr. En nackdel dock är magnetlåsen i framfickorna som avmagnetiserade mina visakort. Men nu ser jag till att inte ha plånboken i fickorna, så nu går det bättre. Bra grejer är ju det plastade facket för smutstvätt, sidofacken för flaskor och etuiet för våtservetter. Just det ja, kom på en nackdel. Den är rätt tung och inte så bekväm att bära på axeln, så jag brukar ha en annan väska när jag bär i sjal/sele. Men den funkar jättebra på vagnen, så det är min barnvagnsväska.
    Var hittade du den för halva priset???
  • Dee Why
    SooJuicy skrev 2008-07-19 13:45:24 följande:
    Jag har en och neg är att den är tung och har magnetstängning, platt o bred. Annars så är den bra som skötväska, flera fack och en bra skötbädd som inte tar plats i väskan. Den är snygg och ser inte så skötväskeaktig ut, mer som en "vanlig" väska.
    Använder inte min dock, inte blivit av då jag har andra jag gillar bättre.
    Vilka gillar du bättre och varför? Nyfiken
  • Dixie

Jag har två olika Gaia & Co, en "all in one" och en som jag inte vet namnet på. Jag är jättenöjd med mina väskor, snygga, praktiska och lite annorlunda skötväskor!

• oOrosamarängerOo
    Dee Why skrev 2008-07-19 22:46:19 följande:
    Vilka gillar du bättre och varför? Nyfiken
    De jag har just nu finns på bild i mitt galleri under vagnar &  skötväskor. Gillar dadadoo, jujubee och oioi hobo sacken bäst, eller de som jag använder mest iallafall,
    Ingen direkt anledning, me like all och växlar ju efter hur jag känner sedan så är min gaia i guld/champagne så inte alltid lust att gå med en så glammig väska
Svar på tråden Ni som har en Gaia & Ko skötväska