• Leopi

När började ni använda byxblöja?

Hej när började ni använda byxblöja? Har sett att där finns för tämligen små så undrade om de funkar bra även på små barn? Min son är fem månader och kan inte ligga still när vi ska ta på blöja så det är ett himmla bök att få den jämn så den inte läcker mm...någon med erfarenhet? Tacksam för svar!

• Svar på tråden När började ni använda byxblöja?
  • smaragden

så fort jag såg att det fanns..vilken skillnad det blev på natten, hon sov bättre med dem..

• livetärgött

Testade liberos minsta byxblöja till sonen, det var med prov på den i liberoboxen vi fick vid 6mån. Tycker det var minst lika krångligt att få på den blöjan som en vanlig när han ligger ner! Annars så var det inget fel på blöjan när den väl satt på plats, men fortsätter med de vanliga ett tag till, är ju billigare.

• PiaMaria

nu när han är 9 månader, skulle börjat tidigare, men hade köpt så mkt blöjor så jag var tvungen att använda upp dom först.

Tycker Libero är toppen!

• himla

köpte hem liberos till dottern igår... så tja nästan 2 år är hon då

sonen har aldrig velat ha ...

♥Pontus 040812 v.35+4♥Sanna 061002 v.40+2♥mf 0511 & 0711♥
  • Dodisens mamma

från den dagen då dottern vägrade ligga på skötbordet vid blöjbyte så det blev byxblöjor från ca 10månaders ålder. Men vi har vanlig blöja till natten tycker dom har bättre uppsugningsförmånga.

• Leopi

hmm så olika åsikter tackar för alla svar.

• Maria V

Nä hon började gå så satte jag på henne sånna. På natten har hon fortfarande "vanlig" blöja då dom är lite större..

• miniliten

vi funderar på det nu... våra knoddar ä nu 10 mån gamla. snart 11=)
    men hade velat ha det tidigare då dom mer än gärna bara står upp men byxblöjan finns ju först från maxi-stl... o det har inte mina kunnat ha förrens typ nu. osäker på det än men ska testa nu hoppas det funkar.

Svar på tråden När började ni använda byxblöja?