• Muslimah

Var kan jag köpa en SPRITS för dekoration av tårtor, cupcakes, mm?

Hej!

Jag älskar att baka tårtor, cupcakes mm! Och jag älskar ännu mer att dekorera dem

Har nu insett att jag behöver en ordentlig sprits i stål, med tillhörade tyllar.

Vet nån varifrån jag kan köpa detta? Någon bra, gärna billig, sida att rekommendera från Internet? Har ni även något förslag på vilka tyllar som alltid är bra att ha?

Tack på förhand kram!

• Svar på tråden Var kan jag köpa en SPRITS för dekoration av tårtor, cupcakes, mm?
  • vera82

Vill jag också ha.
    *puffar*

• Muslimah
    vera82 skrev 2008-07-19 15:44:46 följande:
    Vill jag också ha.*puffar*
    Puffar jag med, igen jag vet en sida, men har glömt den den är helt perfekt! Ska leta upp den. Återkommer senare
  • Muslimah
    Shqiptari skrev 2008-07-19 17:24:45 följande:
    www.dekoreramera.sewww.am-tartan.comwww.tartshopen.seNågra webbutiker som har bra tillbehör till ditt bakande.Formar, färger, strössel, tyllar, spritspåsar och allt du kan tänkas behöva.
    Tack sötnos!
  • Shqiptari
    Muslimah skrev 2008-07-19 18:49:25 följande:
    Tack sötnos!
    Så lite så. Säg till om du undrar över något så kan jag försöka hjälpa dig. Är ju utbildad konditor och bagare.

Jag brukar beställa från dekoreramera, tycker dom är bra!
  • Muslimah
    Shqiptari skrev 2008-07-19 19:51:35 följande:
    Så lite så. Säg till om du undrar över något så kan jag försöka hjälpa dig. Är ju utbildad konditor och bagare. Jag brukar beställa från dekoreramera, tycker dom är bra!
    Oh, gud så roligt! Det är min pappa också plus det var min farmor... och min gammelfarmor!
  • Muslimah
    Shqiptari skrev 2008-07-19 19:51:35 följande:
    Så lite så. Säg till om du undrar över något så kan jag försöka hjälpa dig. Är ju utbildad konditor och bagare. Jag brukar beställa från dekoreramera, tycker dom är bra!
    Oh, gud så roligt! Det är min pappa också plus det var min farmor... och min gammelfarmor!
  • Shqiptari
    Muslimah skrev 2008-07-19 20:04:21 följande:
    Vad skoj! Fast jag jobbar inte som det längre för jag har börjat plugga. Men jag saknar det som tusan! Tur man kan baka hemma iallafall, fast det blir inte samma sak som på konditorier, tyvärr. Men det är bättre än att inte baka alls.

Hittade du något kul på den sidan?
  • Muslimah
    Shqiptari skrev 2008-07-19 20:37:28 följande:
    Vad skoj! Fast jag jobbar inte som det längre för jag har börjat plugga. Men jag saknar det som tusan! Tur man kan baka hemma iallafall, fast det blir inte samma sak som på konditorier, tyvärr. Men det är bättre än att inte baka alls.Hittade du något kul på den sidan?
    Ja, det är sant. Jag minns i min pappas bageri/konditori var det mycket roligare att baka än hemma - där fanns ju alla proffs-grejerna! Inte lika kul på hemmaplan, men visst, det går ju! Bättre än inget...

Jag har inte tittat på sidan ännu men jag tror jag känner igen kakburken.se! Ska kolla lite senare, orkar inte nu
Svar på tråden Var kan jag köpa en SPRITS för dekoration av tårtor, cupcakes, mm?