Fungerar det bra att ha parasoll till en Emmaljunga scooter?
Köpte mig en scooter igår men ångrar lite att jag inte köpte ett parasoll också. Tycker du att det fungerar bra med parasoll eller är det omöjligt att använda vid minsta blåst?
Köpte mig en scooter igår men ångrar lite att jag inte köpte ett parasoll också. Tycker du att det fungerar bra med parasoll eller är det omöjligt att använda vid minsta blåst?
det fungerar till vagnen å så men finns ju numera som en förlängd suflettdel/skärm att fästa på sufletten tror att de e skönare. Men alla har ju olika smak.
Jag såg en sådan där suflett på babyland men jag tänkte att parasoll var mycket billigare.
Vi använde parasoll till vår scooter förra sommaren och som alltid med parasoll så är de aldrig där de bör vara...
Jobbigt helt enkelt.
Rekomenderar skarpt detta www.mammarazzi.nu/system/search/product.asp som går lika bra på vagnar med eller ett uvnät
Jag har parasoll på min vagn tycker att det fungerar bra, det äräven jättebra när det regnar för att hindra regnet att komma in i vagnen
Jag tycker inte alls att de funkar! Vårat parasoll var överallt där de inte skulle vara!
en suflett förlägning behöver inte vara svindyr, finns från 199:- men sant ett prasoll kan man ju få för 99:-, testa i butiken på din vagn å gå lite å se vad du tycker. Men själv kommer jag skaffa en förlägning till sufletten när de e dags för mig.