Infektion i livmodern =(
Förutom att jag fött världens underbaraste och finaste son måste jag säga att den här graviditeten gjort mig galen. Började med blödningar och sedan fick jag havandeskapsförgiftning så jag blev igångsatt och nu efter bara några dagar hemma så fick jag igår hög feber och efter att ha pratat med vårdguiden som tyckte jag skulle vila lite bara eller gå till vårdcentralen(!!) så åkte jag ändå in till gynakuten och hade likt förbannat åkt på en infektion i livmodern också =( Dom sa att jag hade gjort helt rätt som åkt in, och att det är ganska allvarligt, fick åka hem med stark antibiotika som jag ska äta i 10 dagar. Hade febertopp på nästan 40 grader igår och ont i magen. Kan ju säga att det är ganska jobbigt att ta hand om en liten 1 veckas bebis då =(
Någon med erfarenhet av detta? Blir man bra av medicinen och klarar sig utan några men? Läste lite på internet nu och nojjade såklart upp mig. Men febern har gått ner nu efter några tabletter så det känns bättre, mycket piggare idag. Hur har ni kännt det?