• Anonym (K6)

Alla vi på K6 (Klubb6)!!!!!!!

Hittade mitt livs kärlek på k6! Är sååååååå kär i denna man:D

Någon mer? Vad har ni för erfarenheter av k6??

Jag fick över 200 mail på tre dagar.. galet!! Haha!!

• Svar på tråden Alla vi på K6 (Klubb6)!!!!!!!
  • Anonym (klubb6)

Jag finns också där! Louise-Lane

Vad heter du?

Kram

• Anonym

haha jag träffade min nuvarande sambo där, nu är vi dock inte medlemmar längre men vi har i af varit tillsammans i ett år och planerar bebis Så för våran del va det ju en kanon sida;)

• Anonym (undrar)

vad e det för en sida?

• plast killen

som singel kille e de kört där ;(

• Anonym (klubb6)

Det är en sida för "olydiga" säger dom....
    Men mer som en sex-chat-date-sida, där man kan söka efter tjejer, killar, par och mycket annat. Vi finns där som ett par.
     Singelkillar är väl överrepresenterade där så jag kan tänka mig det är svårt att slå sig in där då.

• Anonym (ness)

Jag har varit reggad där som singelkille och det är hopplöst. Nu vill tjejen jag träffar pröva tjejsex/trekant så vi ska se om vi kan hitta någon på K6. Håll tummarna

• Anonym (klubb6)

Säkert mycket större chans som par/tjej har jag förstått.

Ligger själv i absoluta början av detta äventyr och vet inte riktigt hur lång vi egentligen är villiga att gå, men nyfikenheten finns hos båda.
    En rolig sida inget snack om det.

• Anonym (ness)

Nej man ska nog gå in helt förutsättningslöst. Inse att det inte MÅSTE bli sex bara för att man träffar någon därifrån. Det kanske bara blir en trevlig middag.

• Anonym (K6)
    Anonym (klubb6) skrev 2008-07-20 09:26:39 följande:
    Jag finns också där! Louise-LaneVad heter du?Kram
    Är intye medlem längre faktiskt, hittade vad jag sökte så fann ingen anledning att fortsätta;)
    Anonym skrev 2008-07-20 10:04:03 följande:
    haha jag träffade min nuvarande sambo där, nu är vi dock inte medlemmar längre men vi har i af varit tillsammans i ett år och planerar bebis Så för våran del va det ju en kanon sida;)
    Guud så härligt:)All lycka till er! Vi flyttar ihopa den 1 septemner, underbart!!
    plast killen skrev 2008-07-20 10:59:29 följande:
    som singel kille e de kört där ;(
    Kan jag tänka mig. Bara den korta tid jag var medlem så överöstes jag med raggniongsförsök... Mest killar som hägrar där märkte jag... Men kämpa på, min älskade lyckades ju hitta mig;)
Svar på tråden Alla vi på K6 (Klubb6)!!!!!!!