pris på kolmården-paket?
vad betalar ni för en övernattning i ert kolmården-paket?
har hittat err erbjudande där det står 2 vuxna+ 2 barn 922,50:- p.p. är det per person då?så det blir 922,50 x 4st?
eller är det 922,50 för alla?
vad betalar ni för en övernattning i ert kolmården-paket?
har hittat err erbjudande där det står 2 vuxna+ 2 barn 922,50:- p.p. är det per person då?så det blir 922,50 x 4st?
eller är det 922,50 för alla?
"p.p" tolkar jag som "per person". Ring annars och hör efter
kan du inte länka....så man kan se vilket paket du tittat på
Var ska ni sova?
Vi ska bo på first camp o de har en väldigt bra hemsida.
Det är 922,50 per person som gäller om det står som det gör i det erbjudandet.
922.50 tycker jag e lite dyrt pp.
Så mycket betalar absolut inte vi.
jag tror oxå det är så men 922,50 för ett barn? o för en bebis?
Men om det varit per person så behöver de ju inte skriva ut 2 vuxna + 2 barn. Och då är det inte heller ett paket erbjudande.
Ring och kolla.
Vi tog inte paketerbjudande eftersom min lille under 3 går in gratis.
Vi bor 2 nätter för 1690 kr.
Inträde till parken 2 dagar är 990.
Totalt 1800 kr
Vi var där för bara 2 veckor sedan och bodde 2 nätter på First camp Kolmården i Trollhöjden stugorna och betalade 3000:- för två nätter inkl 2 dagars entré till parken. Vi var två vuxna och 2 barn, ett 5 år och en 1,5 år. Kanon tyckte vi och stugorna var fina men kanske inte toppmoderna men där fanns allt man behövde. Kan jag verkligen rekommendera!
nej det är bara inträde 1 dag i erbjudandet. best western princess hotell heter hotellet
Trycker man på Boka nu på det erbjudandet så får man ju upp vad det kommer att kosta: Vuxna:922,50 Kr21845,00 KrBokningsavgift:0,00 Kr10,00 KrTotalt pris:1845,00 Kr
Barnen ingår alltså i "paketet".
Paket för två vuxna & två barn. I paketet ingår:
1845:- för två vuxna+två barn med andra ord. Det var 922,50 per vuxen i sällskapet.
Upp till TS att se om de vill ta det erbjudandet eller inte.
tack michisen!!