• Glad och mor

Vad önskar sig en 1-åring? Present??

Nu blir min Anton 1 år. Folk kommer snart att börja undra vad han önskar sig. Här gäller det ju att räkna ut nå´t smart...
    Kommer inte på nå´t!

Hjälp!! Är det nå´n som har några tips på vad han skulle kunna få i födelsedagspresent???

• Svar på tråden Vad önskar sig en 1-åring? Present??
  • brunetten

Böcker - om ni läser för honom. Leksaker som bollar eller som låter/blinkar. Klossar, duplo tycker min ettåring om.

• Åke Vilse

Vi har önskat oss en liten barnmöbelgrupp av mormor och morfar till sonen och själv är jag inne på :
    Bobbycar, bilmatta, gungställning, sandlåda, kläder, lego -duplo, pengar för senare inköp, BRIOjärnväg börja samla på nu så att den hinner bli stor osv.

Hoppas att ni hittar något kul!

• jinsi

En färgrann plastboll. Mycket uppskattad och användbar

• Soldyrkaren

Cykelstol och hjälm om ni inte har det innan. Min son ska få en gunghäst av mig! Gäller att börja leda honom in på rätt spår från början!

• Midsommarbarn

Puffar upp denna.
    Min dotter fyller snart ett år så jag vill gärna ha tips på roliga presenter som ettåringar uppskattar!

• Veladis

Nu ska vi tänka efter...vad var populärast i ettårsåldern...
    -Dockvagn att köra grejer i (inte så mycket dockor som klossar och mammas tofflor)
    -Klossar!
    - Max-böcker
    - Little-people figurer. Vilya älskar dem fortfarande. Små färglada gobbar (som varken piper elelr blinkar)

• Glad

Min son är 13 månader och vi fick många bra saker: Regnställ, stövlar - till hösten då han börjar förskolan, skor, kläder, badpool till sommaren, bollar- "teknikboll"- små riktiga bollar, sandleksaker, little people, bultbräda, en bok som har blivit favorit: Max och hans Brandbil. Badleksaker, Cykelstol o cykelhjälm, tygtunnel o krypa i genom- ur rolig- finns på BR, Babygunga, Gungställning, fischer-price, docka med ögon som öppnade o stängdes; för att han var så faschinerad av ögon -å helst peta ur dom... pop-up leksak.

Ja, ehh det blev en del.. det är bara o välja..

• Önskan

Musikinstrument att göra mamma och pappa galna med?

• tjoo

saker som låter fick vi här!!*suck* o han ääälskar dem... stackars mammas migrän

han fick leksaker, kläder, pengar... böcker... hmmde va 7mån sen så ja mins inte riktigt

• thj

Fisher price little people saker finns som tivoli ,bondgård,garage,lekhus,tåg,bussar
    hur mycket som helst..
    mina barn har lekt med dessa små gubbar och grejer från ca 6mån till över 3år(leker med det än)är mitt bästa tips
    Ha en bra sommar!

• Mylove040811

Vi/mormor och morfar ska ge min Rebecca ett bord med 2 stolar som är handmålat på hennes 1 -årsdag....(som dock inte är från i December , men ändå)
    Men det blir nog nån leksamk eller kläder oxå

Svar på tråden Vad önskar sig en 1-åring? Present??