• muhina

sexlust?

jag har bekymmer, :( äter provera och min sexlust har försvunnit helt, har ingen lust alls, men jag vill ha sex, vet inte riktigt vad jag ska göra, ngn mer som jag?? några tips och råd ???

• Svar på tråden sexlust?
  • muhina

ingen som har problem med detta, härligt och höra

• linglang

Jag går på enanton nu och har ingen som helst lust alls... Vill, men lusten infinner sig aldrig. Sedan har jag mkt ont också och det gör det inte bättre med lusten. Har nog tyvärr inga råd att ge, mer än att det blir säkert bättre när du slutar m hormonerna, hoppas jag. Hormonerna har en tendens att strula till det.

• muhina

tack, det är tråkigt att det finns fler som känner likadant, men det är skönt också, då är jag inte ensam, jag har också ont under samlag, ibland går det inte ens och komma in, :( jobbigt som fan, hoppas verkligen att det blir bättre

tack för ditt svar, kram

• tantgrön
    Svar på #4
    jag får oxå lite ont av provera. men det positiva i det hela är att det är ju efter mensen som man ska ha sex och man börjar ju inte med dom direkt efter så chansen att bli gravid minskar ju inte speciellt även om man har mindre sex... sen kanske kroppen vänjer sig? hoppas det blir bättre annars så får du ju byta läkemedel!
    Kram
  • deauville

Synarela dödade mitt och mitt ex sexliv totalt!

• muhina
    tantgrön skrev 2008-07-24 08:12:27 följande:
    Svar på #4jag får oxå lite ont av provera. men det positiva i det hela är att det är ju efter mensen som man ska ha sex och man börjar ju inte med dom direkt efter så chansen att bli gravid minskar ju inte speciellt även om man har mindre sex... sen kanske kroppen vänjer sig? hoppas det blir bättre annars så får du ju byta läkemedel!Kram
    jag måste äta provera varje dag, har haft blödningar som går inte och stoppa så nu har jag inen mens, inget, vi försöker på så sätt få endo och minska vill inte opereras igen :( men vi får se den 6 augusti om den har minskat, hoppas det. jag får prata med doktorn, för fan jag vill ha sec, men har inte kännt ngn lust på över 2 mån, skittråkigt :(
  • tantgrön
    Svar på #7
    Jaha ja då är det värre =/ Finns inget läkemedel du kan byta till? lycka till
  • muhina
    tantgrön skrev 2008-07-25 11:54:13 följande:
    Svar på #7Jaha ja då är det värre =/ Finns inget läkemedel du kan byta till? lycka till
    har prövat andra, men det hjälper inte mot blödningen, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, har tid nu igen den 6 augusti, vet fan om det finns andra preparater man kan ta, naturliga medel? eller medicin som ökar sexlusten, jag vill ha den tbx :(

inga tips ngn?? :(
Svar på tråden sexlust?