• r78ks

Yves Saint Laurent Touche Eclat Radiant ????

Någon här ute som använder denna och kan råda mig om vilken färg jag ska välja???? Trodde bara att det fanns en färg men icke då

Vill använda denna för att "få bort" blå linjer under ögonen....

Jag har på vintern en ljus hy men blir lätt solbränd på sommaren.

Någon som kan tipsa?

• Svar på tråden Yves Saint Laurent Touche Eclat Radiant ????
  • Nathalie009

Hej! Har jsut beställt en från parfym.se, jag tog den ljusaste, no1

Ingen aning vilken jag skulle ta heller, men eftersom den mörkaste borde vara anpassade för mörkhyade, så borde ju medium va mellan, o no1 borde passa mig då hoppas jag iaf :S

Återstår o se då :)

• ananda74

jag hade den ljusaste en gång och den var helt rosa, inte alls bra. jag tror att nr2 eller nåt är bättre, lite mer åt det gyllene hållet.

• r78ks

jag köpte nr 2, bra färg... jag bestämde mig för att köpa i butik första gången så det blir rätt. Hoppas dock no1 passar dig nathalie.

• Nathalie009

jag tror nr1 passar mig. den ska va den vanligaste och jag har ljus hy utom på sommaren och har den näst ljusaste foundationen hos ID så de blir nog bra!!

Consealer ska vara väldigt ljusa tycker jag så vill absolut inte ha ngn som e lite för mörk.. Får se får den nog imorgon :)

• Nathalie009
    r78ks skrev 2008-07-22 07:58:33 följande:
    jag köpte nr 2, bra färg... jag bestämde mig för att köpa i butik första gången så det blir rätt. Hoppas dock no1 passar dig nathalie.
    Du fick hjälp att välja färg i butiken då antar jag?
    Har hört att det inte är så stor skillnad på nr1 och 2 iochförsig..
Svar på tråden Yves Saint Laurent Touche Eclat Radiant ????