• Patricia A

Crocs-kopior till barn???

Är det någon som vet var man kan beställa crocskopior till barn i strl 19-20???

• Svar på tråden Crocs-kopior till barn???
  • LML

Har ni möjlighet så kolla på någon av alla miljoner marknader nu i sommar. Har sett massor till små barn. Lycka till

• Valentinius

Ettåringar fixar nog inte att gå med "foppatofflor" utan behöver stabilare skor.

• LickMeUp
    Valentinius skrev 2008-07-20 17:56:26 följande:
    Ettåringar fixar nog inte att gå med "foppatofflor" utan behöver stabilare skor.
    beror väl lite på va duktiga de är på att gå med.
    som första sko är det väl inget att hurra för kanske.

finns väl i prylshoppar lite här och var i sverige
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • kobebis

Har aldrig sett så små...annars så finns de ju som sagt var på marknader. Jag köpte sådana till min son på Skopunkten-70 kr tror jag. Han älskar dem då har iof strl 24 eller 25 på dem.

• MARIA99

Har ett par i strl 19 som Mira hade förra sommaren men vet ej var dem kommer ifrån då mamma fick dem gratis med nån. Men hade svårt att hitta i 23 i år t.om & det va dem minsta jag såg på marknaden.

• Realmilla
    5barnsmamman skrev 2008-07-20 18:00:12 följande:
    Finns på smögen
    Köpte också till min äldsta dotter i Smögen 30 kr super billigt.....  fast de fanns bara från strl 24 där. och jag upplevde de som små i strl min dotter har 23 i skor. men dessa kopior satt 24 precis med inte nån centimeter till godo.
  • J W
    Valentinius skrev 2008-07-20 17:56:26 följande:
    oj vilka förutfattade meningar du har...
    Mina barn gick alldeles utmärkt i foppisar när de var 1 år
  • Nadjis

Tradera har kanske?

Ang strl så kan ju barn ha små fötter också Min son hade 20 i början av förra sommaren fast han var 18 månader. Då hade han gått i 8 månader så det gick kanon i foppa tofflorna, dessutom är de ju lätta att ta av och på för barnet.

Svar på tråden Crocs-kopior till barn???