• Anonym (suuuugen)

Vilken/vilka ställningar är bäst i bilen?

Hahaha...ja jisses..jag känner mig så oanständig när jag ens tänker tanken men jag är sååååå sugen på bilsex! Ska hämta min man på jobbet ikväll och jag är rädd för att jag inte kommer hålla mig tills vi kommer hem ;)

Vart ska man gömma bilen och vilken ställing är bäst??

(hoppas ingen kommer och knackar på fönstret...det vore piiinsamt...haha)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:41
    Ni får hemskt gärna dela med er av erfarenheter, positiva som negativa. Ge gärna tips på utomhussex också för när man ändå är i skogen med bilen så kan man väl lika gärna testa billacken..hahaha

• Svar på tråden Vilken/vilka ställningar är bäst i bilen?
  • black dawn raise

en polare och hans tjej var i framsätet, han hade låg bil men som tur var hade han taklucka hahaha..
    är själv sugen på det men det har inte blivit av än.. men däremot har jag gett oralsex till killen flera gånger längs vägen när han kör:)

• Anonym (jag vet)

rida, mannen fäller ryggstödet på passagerarsidan, sen är det bara att sätta i gång. kan va lite svårt att få ner brallorna, så jag rekomenderar kjol utan trosor, eller string. finns det nån skogsstig,avfart när ni åker från hans jobb, eller kanskei ett industriområde där allt är stängt.. lycka till

• LML

Har ni kombi så har ni gott om plats *ler* annars funkar som
    sagt rida i framsätet. baksätet kan man få till mkt kul i. Lycka till

• MurranBoy

Kombi: fäll baksätet! Men ha tonade rutor ;)
    Annars är passagerarsätet ett alternativ.

Har funderar på att testa, men måste nog lägga upp det snyggt först *Funderar* Nån som har tips på det?
    Jag har kombi, men på tok för mycket saker ibak.

Kanske testa ikväll, ni har 55minuter på o tipsa, sen hämtar jag henne på hennes jobb....

• Anonym (suuuugen)

Tack för alla tips. Ja alltså det dumma är att vi inte har tonade rutor. Det kommer ju synas! Fast gå gäller det att parkera någonstans ostört. Risken finns ju då att någon ser en "övergiven" och går dit för att se på den.

Så blev man ännu mer sugen på grund av allt planerande ;) hihih

Vi har kombi så vi ska nog få plats. Bilen är ny så det måste ju "invigas", eller hur? Ska ha kjolen på när jag hämtar honom ikväll. Är helt hundra på att han kommer bli vrålkåt bara av att jag blinkar åt honom eller nått...han kommer fatta direkt vad jag syftar på. Hahaha =)

Måste kolla så jag har ÄL innan jag åker, ja för då MÅSTE man ju faktiskt göka ;)

Snälla, fortsätt ge tips och dela med er av erfarenheter!

• MurranBoy

Har man inte tonade rutor så blir ju spänningen ÄNNU högre ;D

En ny bil ska enligt paragraf 40, ALLTID invigas :P

Lycka till!

• Ihima

BAksättet i missonären. Är så himla skönt men stöna inte för hökt bara

• Anonym

bakifrån i baksätet är favoriten...

• Anonym (suuuugen)

Framskjutet till obestämd framtid, är jag rädd för. Så mata på med tips och erfarenheter är ni supersnälla

• Anonym (Baksätet)

Red min kille i baksätet när vi stod parkerade bredvid en ganska stor väg *skäms* det var visserligen natt men folk som körde förbi såg ju.. Hade iof kläderna på, bara av med byxorna.

Men kidnappa honom du! Det skulle jag vilja att min kille gjorde. Åk och spana efter ett bra avskillt område innan du hämtar honom och så svänger du bara in där, utan att berätta varför, sen parkerar du och börjar leka ;)

Berätta gärna hur det gick när du väl har provat!

• Anonym

Jag red honom i baksätet, även härlig oralsex funkade fint ;)

• Anonym

fan va sugen ja blev på att göra en avstickare till veckan...

• Anonym

Stå på alla fyra i baksätet och han står utanför bilen.

• åttioåtta

Min pojkvän och jag hade en snabbis i bilen en gång. Det var jag som kom på iden, var mer tänkt som ett skämt, men det slutade med att vi gjorde det. Passagerarsätet så långt bak det bara går, jag satt och han var ovanpå. Lite obekvämt, men det gick det också. =)

Svar på tråden Vilken/vilka ställningar är bäst i bilen?