• diver

    Har någon rakat av hela håret på huvudet?Varför och hur kändes det?

  • Svar på tråden Har någon rakat av hela håret på huvudet?Varför och hur kändes det?
  • ramlander

    ja jag har rakat av hela skallen och det kändes skönt.

  • 1111111

    Ja, det är skönt och jag var snygg som tusan. Lätt att underhålla också, och billigt, köpte en trimmer för femhundra på Teknikmagasinet och det tjänar man ju in på ett par månader.

  • studentbruttan29

    ja, jag har. Det kändes lite tomt men ändå rätt skönt när man vant sig.

  • diver

    Ok!Vad roligt och höra.Har ni låtit håret växa ut eller fortsatt och raka er..?Vad sa eran omgivning?

  • 1111111

    Jag hade rakat huvud under flera år men nu har jag jag låtit det växa ut till en kort frisyr. Ingen har ens vågat andas en negativ kommentar till mig om det Fick bara komplimanger.

  • studentbruttan29

    jag är ju tjej så jag lät håret växa ut, fick tipset om att hårkvaliten blir bättre plus lite tjockare och på mig funkade det. Men gick rakad runt 6 mån ca, omgivningen tyckte det såg konstigt ut iom att jag är tjej eller så tror de man är typ nazist o fäller kommentarer.
    Men skönt var det iaf, speciellt när man skulle sova och aldrig behövde jag fixa håret på morgonen.

  • diver

    haha..jag funderar på att göra det,har kort frisyr men så mkt färgmedel att jag skulle vilja bli av med allt skit i håret..men är så orolig vad sambon säger eller någon annan..

  • studentbruttan29

    men jag passar så bra i långt hår.

    ;o)))))

  • studentbruttan29

    Min sambo blev INTE glad, men vad fasiken..jag får ju bestämma själv liksom.
    ;o)

    Men peruker är kul! skitsmart att ha medans håret får växa i lugn o ro.


    diver skrev 2008-07-20 21:54:06 följande:
    haha..jag funderar på att göra det,har kort frisyr men så mkt färgmedel att jag skulle vilja bli av med allt skit i håret..men är så orolig vad sambon säger eller någon annan..
Svar på tråden Har någon rakat av hela håret på huvudet?Varför och hur kändes det?