Spelar ni/köper lotter ??
själv så köper jag nog en tia eller triss en gång i veckan ungefär...
vunnit som mest 500 kr haha!
själv så köper jag nog en tia eller triss en gång i veckan ungefär...
vunnit som mest 500 kr haha!
Köper ytterst sällan lotter för egna pengar men får ofta lotter på jobbet som jag sedan löser in mot nya lotter vid vinst (= har hittills aldrig vunnit stora pengar)
Spelar av principskäl aldrig.
Brukar köpa mig nån trisslott ibland. Köper aldrig när det är "extravinster" längre..
En gång för länge sen, så skrapade jag fram 10 000.. höll på o svimma
Nästan grina på väg tillbaka till kiosken.
Efter den stora vinsten har jag bara vunnit som mest 75*2... men ofta är det 50 eller 25.. skönt när det plus minus noll.
Annat: Går i vågor. Köper alla typer av lotter, följer inget mönster.
Köper lotter någon enstaka gång. Och då funkar de flesta typer av skraplotter. Älskar att skrapa.
Köper olika fast inte så ofta...Köper kanske lotter 3-6 gånger på ett år
Köper en lott nångång ytterst yyyyyytters sällan.
Ibland ger vi lotter åt varandra då vi fyller år i bekantskapskretsen. ![]()
trav om jag har råd
Annat, spelar Lotto för 40kr varje lördag.
Annat. Köper någon enstaka gång och då sådana som man skrapar
Annat: Två stående rader på Lotto samt Joker.
Aldrig...
Spelar aldrig, om inte nån kommer och trycker en trisslott i näven på mig, för då kan jag göra ett undantag. Jag BETALAR aldrig för att spela kanske är ett mer sanningsenligt svar.
Köper lotter ibland, köper en harry boy ibland. Ganska sällan, men det händer några gånger per år. Tycker det är mest kul och spännande, räknar inte med att vinna, men när vi vann nästan 2000kr på hästar så var det ju jätteroligt
Köper nån triss och nån tialott per månad ungefär. Jag vinner aldrig så därför köper jag sällan lotter. Men å andra sidan kan man inte vinna om man inte satsar nåt heller...