• mysmamman2

Spelar ni/köper lotter ??

själv så köper jag nog en tia eller triss en gång i veckan ungefär...

vunnit som mest 500 kr haha!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar ni/köper lotter ??
  • Atamon

Köper ytterst sällan lotter för egna pengar men får ofta lotter på jobbet som jag sedan löser in mot nya lotter vid vinst (= har hittills aldrig vunnit stora pengar)

• Mirris

Brukar köpa mig nån trisslott ibland. Köper aldrig när det är "extravinster" längre..

En gång för länge sen, så skrapade jag fram 10 000.. höll på o svimma Nästan grina på väg tillbaka till kiosken.

Efter den stora vinsten har jag bara vunnit som mest 75*2... men ofta är det 50 eller 25.. skönt när det plus minus noll.

• slangbella

Annat: Går i vågor. Köper alla typer av lotter, följer inget mönster.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Tänk fel om du vill, men tänk själv - Doris Lessing ♥¸.?°´¯) ♥
  • Eva S

Köper lotter någon enstaka gång. Och då funkar de flesta typer av skraplotter. Älskar att skrapa.

• Cassanna

Köper olika fast inte så ofta...Köper kanske lotter 3-6 gånger på ett år

• Andaloal

Köper en lott nångång ytterst yyyyyytters sällan.
    Ibland ger vi lotter åt varandra då vi fyller år i bekantskapskretsen.

En vän är en person som kommer när andra försvinner. / Walter Winchell
  • vis69

Annat, spelar Lotto för 40kr varje lördag.

• Ickan

Annat. Köper någon enstaka gång och då sådana som man skrapar

• W W

Aldrig...

One boyfriend is not enough.
  • glasbubblan

Spelar aldrig, om inte nån kommer och trycker en trisslott i näven på mig, för då kan jag göra ett undantag. Jag BETALAR aldrig för att spela kanske är ett mer sanningsenligt svar.

• ALisaE

Köper lotter ibland, köper en harry boy ibland. Ganska sällan, men det händer några gånger per år. Tycker det är mest kul och spännande, räknar inte med att vinna, men när vi vann nästan 2000kr på hästar så var det ju jätteroligt

• septbebis

Köper nån triss och nån tialott per månad ungefär. Jag vinner aldrig så därför köper jag sällan lotter. Men å andra sidan kan man inte vinna om man inte satsar nåt heller...

Svar på tråden Spelar ni/köper lotter ??