ja det var ju där skon klämde hos oss oxå, att jag kom på honom med att porrsurfa för att någon laddade upp film från vår data när jag skule ladda hem musik, då upptäckte jag at det fansn porr på datan och när han kom hem frågade jag honom om det och han blev helt förskräckt och började rusa runt i lägenheten somen vilsen hud, ganska kul att se hehe.. men iaf så sa jag till honom att du måste förstå hur det här får mig att känna mig, jag vill ha sex och du säger att du inte har någon lust och sen hittar jag massa porrfilmer på datan som var nerladdade för någon dag sen bara, jag blir ju lessen och känner mig inte ett dugg attraktiv och snarare äcklig och skabbig typ, men han sa aldrig nåt utan sa bara typ mm men jag har itne laddat ner den jag fick den av blablabla. men jag frågade ju självklart blablabla om det här på ett snyggt sätt å fick veta att han inte alls skickat nån porr till min karl och när jag konfronterade honom nästa gång så sa han itne så mkt heller, han ville helt enkelt inte prata om det och det fanns inget jag sa eller gjorde, för jag försökte med allt från raffsett till avsugningar, men ingenting var aktuellt hos honom, jag blev alltid bortknuffad. sen vaknade han en morron och började den dagen med att säga jag är inte kär i dig längre och jag vill göra slut. då hade det iof gått ett tag mellan porrincidenten och själva göra slutandet, men jag tror stenhårt påat funkar inte sexlivet så är det något som är fel. killen jag var tillsammans med innan honom, det förhållandet varade i 3 år, vi hade sex flera gånger i veckan om inte varje dag ända till sista veckan innan det tog slut, så jag tror visst att folk som varit tillsammans flera år kan behålla samma pasion för varandra, det gäller bara att försöka hålla den vid liv, och det är vl det som är det svåra kanske.