• Kimsan82

Jäkla vårdcentral(återuppringning)

Ringde min vårdcetral när dom öppnade idag eller ja 10 över 8..blev satt som nummer 15 i kön. Sonen hoppade och stutsade och ville ha frukost så när jag fick erbjudandet "Vill du bli uppringd?"(du behåller din plats i kön) Kändes det ju jätte smart!!

Eller inte!!!!!!!! *grr*
    Minsann ingen som har ringt upp..är tiderna slut när jag kommer fram denna gången ska dom få se på annat!!

Nån mer som råkat ut för detta? Varför erbjuda en tjänst som tydligtvis inte fungerar!?

• Svar på tråden Jäkla vårdcentral(återuppringning)
  • Majras

Men sa dom ingen tid de skulle ringa upp? De gör dom här

• Suskiv

Det är därför man vänder sig till privatläkare istället. VC är värelöst. Vår privatläkare får man alltid tag i och man får tider snabbt. Han är bäst.

• Kinya

Jag ringde till VC en gång från min hemtielefon. valde att bli uppringd istället för att vänta. Efter ett tag ångrade jag mig och ringde VC från min mobil istället. Då kom jag fram efter ca 5 mins väntan. När jag pratat klart med dem i mobilen dröjde det ca 10 minuter sedan ringde de upp mig till min hemtelefon. Så den där uppringningen litar jag inte alls på!!

• frk Carlsson

Jag brukar åka dit ist för att ringa, blir så jävla irriterad på det där systemet! Har åkt dit flera ggr utanför den "öppna mottagningstiden" och typ spelat dum och/eller halvt vansinnig - och det har funkat ....

Iofs är det ingen garanti för att man blir bemött när man kommer dit heller.

Min sambo brukar få åka dit om det har ngt med barnen att göra för jag blir så irriterad och snäsig eftersom jag på förhand förväntar mig att jag kommer bli illa bemött. Och så har jag märkt att de tar det hela mer på allvar om det är pappan som kommer...som morsa anses man väl vara typ halvt neurotisk och hypokondrisk, vad vet jag... Jo, jag fattar att det ÄR e massa dårar som är och ränner på VC typ 10 ggr/dag - men JAG är ju INTE en av dem - kan dom inte se det?

Tuva 060524 och Vilda 080422 är mina chix!
  • Xara

Hahaha, automatrösten hos vår Vårdcentral säger enbart följande (oavsett när man ringer, verkar det som): "Telefonkön är full för idag, var god återkom en annan dag".

• Pallas

Här måste man ställa klockan på 7 och ha telefonen förprogrammerad på uppringning, annars är tiderna slut. Helt jävla värdelöst. Men de är ganska snälla i allafall.

• TereseA

här dem så att man..så att..man ringer dit så kommer det röstbrevlåda direkt..man får knappa in sitt nr..sedan frågar dem om man vill att dem ska ringa innan kl:12.00 el efter..klicka på det valet man önskar sedan så säger rösten vi ringer kl:13.20..så ringer dem upp då...har funkat 2 ggr för mig..har ringt upp på exakta tiden..

Systemet är kanon tycker jag..

Svar på tråden Jäkla vårdcentral(återuppringning)