Ngn som har erfarenhet av dagen efter piller?
Tjaba e lite nyfiken på dagen efter piller, är de ngt bra? hur säkra, ngn som blivit gravid ändå? vilket e den bästa???
Tjaba e lite nyfiken på dagen efter piller, är de ngt bra? hur säkra, ngn som blivit gravid ändå? vilket e den bästa???
Jag har testat två gånger. Jag blev inte gravid men jag spydde och mådde så inihelvete dåligt av dem. Sedan när jag väl fick mens var det syndaflod. Vet inte hur många sorter det finns. Hör med apoteket!
Har tagit dagen-efter vid tre tillfällen. Blev gravid ändå den andra gången. Nor-Levo har jag testat, blev inte illamående men däremot kom mensen tidigare och var mycket rilkigare vid de tillfällena jag inte testade positivt.
har tagid dagen efter piller en gång och jag måde något fruktansvärt dåligt men jag blev inte gravid. mensen var som vanligt och allt där till efter detta.
Läs den här tråden: www.familjeliv.se/Forum-4-252/m34232194.html
usch va läskigt trodde inte det var såna biverkningar. men tack för svaren.
har testat de några gånger . har aldrig blivit gravid av dem. vad jag vet så finns det 2olika sorter på apoteket, ska inte va nån skillnad mellan dom bara olika fabrikat.
för mig märke jag inte av att jag tagit tabeletterna . vanlig mens å välmående. Kan verkligen rekomendera det om de nu skulle behövas dock så ska man inte ha sex utan skydd å ha ett lager med dagen efter piller hemma å knapra sånt utan annvänd kondom å om de går åt helvete nån gång ta ett piller.
jo jag har precis gjort en så jag vill inte göra en igen, men vill inte gå på p-piller för de gör mig deprimerad o kondom e sååååå osskönt, men får nog överväga konomen ändå vill inte bli gravid igen.
nej sånt törs jag inte vill köra de vanliga liksom har gått på p-piller i 8 år därför har jag slutat för jag blev så deprimerad, men spiral e ngt jag aldrig prövat o e osäker på så jag kör hellre naturligt liksom. visst jag kan ha kondom oxå, men det e inte samma sak så därför tänkte jag att för säkerhetsskull skaffa dagen efter piller