Foglossning, när då?
Hej!
Jag läser MÅNGA inlägg här, och det står såå mycket om denna foglossning. Jag går in i vecka 26 i morgon, men ingen smärta/foglossning ännu. När har ni fått det?
Kramar Helia
Hej!
Jag läser MÅNGA inlägg här, och det står såå mycket om denna foglossning. Jag går in i vecka 26 i morgon, men ingen smärta/foglossning ännu. När har ni fått det?
Kramar Helia
jag fick känning av fogarna i v.36-37 födde v38+2. Det var inte mycket, utan fick ont om jag satt länge.
Oki!
Skönt, för jag antar att man måste få ngon slags foglossning, och då är det väl bra att vänta med det så länge sm möjligt.
alla känner inte av foglossning så att det gör ont.
medans vissa blir invalidiserade ganska tidigt.
jag fick folglssoning ganska tidigt nu med andra barnet, i vecka 18 typ, men sen försvann den igen runt vecka 25 och nu har jag bara ont om jag lyft eller gått mycket eller så. är i vecka 34 nu.
Man måste inte alls få någon slags foglossning, finns många som inte känner av det alls. Alltså, då menar jag att många inte får smärtor av sin bäckenuppluckring.
Själv började jag känna av det i v.19 och blev heltidssjukskriven från v.22 för att jag helt enkelt inte kunde gå längre och då jag jobbar som parkeringsvakt blev det ohållbart på jobbet.
Nu är det lite bättre efter akupunktur, men jag kan fortfarande inte gå några längre sträckor direkt... Är just inne i vecka 34, det hjälper en del att bebisen varit snäll nog att köra ner skallen i bäckenet så det stabiliseras bättre.
Tack för era svar, får se vilken kategori man hamnar i till slut då
Kram på er!