• 2wins

Tvillingtatuering tips?

Hej
    Jag behöver hjälp, tror att jag får mest hjälp just här!
    Jag ska tatuera över en gammal tatuering.
    Mina tvillingars namn ska vara med, men vill ha lite förslag på "bilder/tecken" på tvillingar.
    Har googlat men hittar inget.
    Vet att jag sett ett fint smycke med tvillingar på, men hittar det inte!
    Jag behöver hjälp!
    Pojkarnas pappa är duktig på att teckna, så han kan ju rita om den, men är det någon som har tips? Länkar?
    Vore jätte tacksam!
    Har fått ett förslag, på pojkarnas stjärntecken(vattuman), det är helt ok, men vem vet, kanske hittar man just DEN!
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Tvillingtatuering tips?
  • cta

jag tatuerade in mina barns namn på höger skuldra.
    Jag visste att jag ville ha namnen men inte hur eller vart,så jag gjorde som så att jag gick till en tatuerare och bad om förslag.Blev kanonnöjd...

• If Only

puffar på tråden.
    skulle gärna hitta nåt fint tvillingtecken!

• Madderakka

Ena foten av båda pojkarna....?

• Lisafisan

En vän till mig gjorde en väldigt fin tatuering på ckningar som hennes barn gjort själva. Det är huvudfotingar som håller i hand. Kan kanske vara något, utan tvekan unikt och enligt min mening går det inte att få det finare. Krukset är att du då måste vänta tills de börjar rita lite grand.

• 2wins

Lisafisan: bra tips där! Dock vill jag inte vänta såååå länge, sedan behöver den täcka en del..
    madderakka: hmmm, gulligt, funderar på hur man skulle göra det rent praktiskt, 4 små fötter då?
    Det är ju en tatuerarmässa snart, får nog ta och besöka den.
    Kram och tack för svar, kom gärna med fler ideér!

• Lilla my 2

Hej

Har precis själv tatuerat mig.

I bakgrunden av mina barns namn är det tvilling tecknet.
    Tyckte det var väldigt passande eftersom mina barn är tvillingar och både dom och jag är födda i tvillingarnas tecken.

Kika gärna i mitt bildgalleri.

Hoppas du hittar något som känns rätt för dig.

Lycka till!

• 2wins

Lilla my 2: Den var jättefin din tatuering!
    En fråga då till alla som vill svara:
    Är det konstigt att göra tvillingarnas tecken om mina tvillingar inte är födda i det stjärntecknet?
    Men för att de är tvillingar...ööhh ja ni förstår säkert hur jag menar.
    För faktum är ju att jag har en "klump"(tatuering) att dölja och denna skulle kunna omformas..
    Kram kram

Svar på tråden Tvillingtatuering tips?