• Anonym (Eva)

Vad kännetecknar "en riktig man"?

Precis som det står i rubriken. Vad kännetecknar en riktig man. Inte bara i sängen.

• Svar på tråden Vad kännetecknar "en riktig man"?
  • MaijaO

Humor, självdistans och självförtroende. Generositet och en possitiv livssyn skadar heller inte.

• mrs Elliott

En riktig man är en hel man..En komplett människa som inte behöver hävda sig eller skryta .Ödmjukhet ,lojalitet och sann styrka, en man solid och trofast som berget som instinktivt vet hur man behandlar sin kvinna.Snäll och klok.

• AnneSophie
    MaijaO skrev 2008-07-21 17:43:30 följande:
    Humor, självdistans och självförtroende. Generositet och en possitiv livssyn skadar heller inte.
    mrs Elliott skrev 2008-07-21 17:54:31 följande:
    En riktig man är en hel man..En komplett människa som inte behöver hävda sig eller skryta .Ödmjukhet ,lojalitet och sann styrka, en man solid och trofast som berget som instinktivt vet hur man behandlar sin kvinna.Snäll och klok.
    Håller med.
    «The president buys annesophie!»
  • styggingen

Han steker bacon med bar överkropp haha.

• minatre
    styggingen skrev 2008-07-21 18:03:58 följande:
    Han steker bacon med bar överkropp haha.
    Japp, precis!!! Så vill vi ha en man Kanske ännu hellre helt naken i köket iof
  • muhina
    minatre skrev 2008-07-21 18:07:45 följande:
    Japp, precis!!! Så vill vi ha en man Kanske ännu hellre helt naken i köket iof
    njaaaa, det kan vara kliande överallt då hahaha bar kropp är gränsen för mig lol
  • minatre
    muhina skrev 2008-07-21 18:09:02 följande:
    njaaaa, det kan vara kliande överallt då hahaha bar kropp är gränsen för mig lol
    Haha..ja han får väl hålla fingrarna i styr helt enkelt. Svårare kanske för mig att hålla fingrarna i styr om jag har en naken man i köket
  • muhina

då blir det ingen bacon tror jag, skulle inte va hemma hos mig iaf :))

Svar på tråden Vad kännetecknar "en riktig man"?