• Ella Mia

    Vart hitta 85 cm höga köksluckor???

    Ska byta luckor i köket i nya lägenheten. Eftersom den är byggd på 90-talet räknade jag med att köksluckorna skulle ha standardmått som finns på IKEA, men icke. Överskåpen är 85 cm höga. Vart kan jag hitta sådana luckor. Ringde Kvik idag och de har inte heller.

    Någon som kan tipsa om köksfirmor som har 85 som en standard, alternativt bra företag att måttbeställa från till rimligt pris???

  • Svar på tråden Vart hitta 85 cm höga köksluckor???
  • Ella Mia
    thiasvovve skrev 2008-07-22 01:31:53 följande:
    Kolla här www.orsholmslackeringar.se/
    Jo det verkar finnas en del ställen att måttbeställa från utan att det behöver bli så jättedyrt.

    Enklast verkar dock att köpa från någonstans de har det som standard. Känns som det är mindre risk att det blir fel då. Har nu hittat att både Vedum och Myresjökök har 85 cm i sin standard.
  • Kallemjau
    lotta1956 skrev 2021-09-18 22:41:16 följande:

    Ballingslöv har 85 cm höga......


    Haha, du hittade alltså en 13 år gammal tråd? om köksluckor? Tror nog att ts har hittat sina köksluckor vid det här laget.
  • Betty Boop
    Kallemjau skrev 2021-09-18 23:48:31 följande:
    Haha, du hittade alltså en 13 år gammal tråd? om köksluckor? Tror nog att ts har hittat sina köksluckor vid det här laget.
    Haha! Jag ser framför mig hur TS 13 år senare sitter i ett mörkt kök, sliter i sitt hår och rabblar kökslucke-mått.  Tungan ute
Svar på tråden Vart hitta 85 cm höga köksluckor???