avlastningsbälte/magbälte
sånt som ska avlasta ryggen lite, är de värt att köpa ett?
vilket märke ska man ha, vart kan man köpa?
sånt som ska avlasta ryggen lite, är de värt att köpa ett?
vilket märke ska man ha, vart kan man köpa?
jag köpte ett på babyproffsen, tyvärr har jag väl sådana problem med ryggen så på mig har det inte hjälp något. men vet att sambons syster har ett likadant från babyproffsen och hon är hel nöjd :)
Jag har köpt mitt på www.gulare.com och jag är helnöjd. Det hjälper kanske inte om man är på fötterna en hel dag men med detta så kan jag röra mig även dagen efter en längre promenad vilket var totalt omöjligt innan...
jag köpte ett på mammarazzi (eller hur det stavas?!!)
Det var en slant billigare än på gulare.com
Jag tycker det var värt o köpa ett. Skönt att ha när man jobbar (har ett mkt tungt arbete) och promenerar.
Jag låna ett gratis hos barnmorskan som var jättebra.
Jag frågade min BM, men de har slutat låna ut, eftersom efterfrågan blev för stor =/
Vet du vad, TRADERA.COM rekommenderar jag starkt, där köpte jag mitt faktiskt. Oftast används dessa stödbälten inte länge och skitas inte ned eller slits ned.
Köpte mitt för en hundring tror jag. Det hade inköpts på gularehab av tjejen som sålde det till mig. Jag köpte det som är 175 cm långt, och jag är nog rätt liten.
Jag köpte också mitt på www.gulare.com och är jättenöjd! Det hjäper en att orka med mer (typ promenader eller en shoppingtur) utan att få ont och att lindra smärtan en smula om man redan har fått ont. Tycker det är superbra! Känns verkligen från första stund att det stöder. Helt klart värt pengarna!
jag har det från gulare och det är bra, har dock ont ändå mend et avlastar iaf och trycker ihop.