• bebbe i magen

Ava-Peter i St. Petersburg

Har lite frågor till er som varit eller ska till Ava-Peter kliniken i St.Petersburg.

Hur har ni gjort med visumansökan, skrev ni att ni skulle till kliniken eller vad ska man skriva?

Vi kommer göra flera vändor, kan man åka flera gånger på samma visum utan att innan veta exakta datum som man ska resa?

Något annat ni vill tipsa om eller som vi behöver veta?

• Svar på tråden Ava-Peter i St. Petersburg
  • grace75

Hej

Vi rekommenderar absolut inte AVA Peter i S.T Petersburg. Vi skulle göra en IVF med redan frustna embryo vi har där. men vi kunde inte komma den datum de sagt. När vi försökte ändra datum för ett senare tillfälle ble vi behandlade så illa, de sagt att om vi inte kommer den datum då kommer de inte att göra någon behandling till mig.Den kvinliga dr. där i S.T.Petersburg sagt till mig "take off your rose glasses" your are an old lady" come now otherwise you don`t get any treatment. "  Den kvinliga läkaren där sagt att vi kan plocka upp våra embryos och go någon annan stansJag kände mig så kränkt, så ledsen så illabehandlat! Jag har aldrig någonsing upplev än så kränkande behandling tidigare. AVA Peter i S.T.Petersburg är inte alls  flexible, inte heller profesionell och har inte alls respekt för patienten.

Missnöjd patient

Svar på tråden Ava-Peter i St. Petersburg