• FiaFågel

Kan ni ringa Alfakassan????

Vi försökte hela onsdagförmiddagen och har försökt 10 ggr idag. Antingen är det upptaget eller så får man att abonennten ej kan nås..

grrrr

0771-55 00 99

• Svar på tråden Kan ni ringa Alfakassan????
  • Jaffa

Prövade o ringa, får också upptaget.

• Poena

Brukar få försöka MINST 10 ggr innan man kommer fram till själva telekön, sen får man dessutom sitta där 15-20 min.. kul och inte kunde hon hjälpa mig heller när jag ringde sist.. sa att jag inte skickat papper som jag visst gjort (i samma brev som andra papper som de hade fått.. konstigt..) så nu blir jag säkert återbetalningsskyldig för att de inte tror att de har allt jag skickat in.. Jag skällde visst ut den stackars människan i andra änden

• FiaFågel

helt sjukt att ha det så
    blir så irriterad när man inte kan komma i kontakt med företag, och att min inte heller kan MAILA dom
    vilket århundrade lever vi i egentligen??

• Ung kvinna

Jag har försökt att ringa både måndag och onsdag. Imorse vaknade jag klockan prick 9.00 och ringde numret oavbrutet, och fick då en plats i kön!

• LinaP

Åh tänk att jag inte rä ensam!!! Jag är sååååå arg på Alfakassan, för de har inte behandlat mitt ärende ännu, och jag kan inte få tag på dem.... Grrr

Till råga på allt läste jag genom "reglerna" på deras hemsida idag, och det verkar inte alls som att jag är berättigad nån jävla alfakassa... FAN! Jävla arbetsförmedlingen har ljugit!!!! Och det går, som ni alla vet, inte att få tag på alfakassan för att få raka besked! Är så arg och ledsen!

• Miss Cee

Jo jag ringen i onsdags och kom fram. Man får ringa och lägga på hela tiden i ungefär en halvtimme så lyckas man till slut. Det går inte att vänta på att det ska lugna sig för det gör det inte.

Men det finns en mejl på deras sida också, och den fungerar. Gå in på hemsidan och kolla under kontakt. De svarar på mejl alla dagar.

• Lilla Prussiluskan

Det enklaste är faktiskt att mejla till dem. Mejladress finns på deras hemsida!
    Lycka till!

• FiaFågel

Lilla Prussiluskan -va?? var då!!! snälla kan du skriva in den här? Jag har letat men inte hittat nån!

• Ung kvinna

Men jag vill inte maila alfakassan! Jag vill PRATA med en levande människa så att man kan få svar på en gång.

• Betty Boop
    wagserger skrev 2014-10-16 11:13:46 följande:

Det verkar som att att trycka på 4 i första menyn tar en till en människa.

Tråden är 9 1/2 år gammal!! Tror du verkligen att TS fortfarande har problem med att få tag på Alfa-kassan?
Svar på tråden Kan ni ringa Alfakassan????