• lyckligt gift

Ullared, vilka affärer ska man besöka mer??

Ska till Ullared och tänkte passa på att åka på andra affärer också såklart.

Vad finns det för affärer runtomkring Ullared som är värt ett besök på?

• Svar på tråden Ullared, vilka affärer ska man besöka mer??
  • soff82

Hmm. dom har en skoaffär utanför som iaf förr hette Sko-Bo, med lite billigare skor. Sen finns där ett H&M men du har du kanske hemma också :)

Annars tror jag att det kommer räcka bra med Ge-Kås (affärens namn, Ullared är byn som affären ligger i). Den är otroligt stor och har de mesta man kan tänka på och lite till.

• SaraMichaela

Det finns inte speciellt roliga butiker runt gekås, H&M finns tex. inte kvar.

• caroline 1987

Jag minns att vi alltid var till Borås när jag var mindre, där ligger väl alla stora "katalogsaffärer" som josefsson, halens, ellos osv
    Det är väl inte allt för långt från Ullared till Borås?

Jag är säkert ute och cyklar...Denna gravidhjärna alltså!

• lyckligt gift

Precis, det är det jag menar. Åker från Stockholm till Ullared(Ge-Kås) så Borås är inga problem. Där borde det väl finnas mkt intressant?

• Dolphingirl

Utanför Ge-Kås finns en kexbutik som säljer 2:a sortering från Göteborgskex. De är billigare där än inne på Ge-Kås. Värt ett besök tycker jag.
    Sen har du ju Netonnet oxå om du behöver nån elektonik.

BF 080801, Halmstad
  • alvanova

Det ligger en köksbutik i samma byggnad som granngården, kommer inte ihåg vad butiken i sig heter men den ligger på bottenvåningen i det huset jämte parkeringen närmast ge-kås. De har billigt porslin och lite designerprylar till köket + att de har billiga kockknivar av märket Exxent - de är kanon både hemma och som present (om du inte är skrockfull och inte vill ge bort knivar vill säga).

Glöm inte bokolle, handla på dig en massa pocket som du kan läsa när du ligger och vilar med svullna fötter i slutet (mina pocket är slut och jag vet inte vad jag ska syssla med då mina fötter är stora som jag vet inte vad och jag måste ligga ner minst 2 timmar mitt på dagen för att över huvud taget orka med resten av dagen, det finns gränser för hur mycket man kan sova!)

• caroline 1987

Om du ska till borås MÅSTE du ju bara besäka Norra sjöbodagatan 56. Där ligger nämligen Linus & Lotta!!

• m1nn13

INgen annan äffär är bra, tycker jag. Jo, missa inte Bräckboden (Göteborgskex) !!!

• Thegran

åker ni via borås så gör en avstickare til Gällstad- där finns lager 157 som säljer märkesjeans för halva priset (ibland mer, ibland mindre)

finns en billig optiker i ullared också tydligen.

• Thegran

och äter gör man på stanton såklart :D

• skruttan82

Men om ni tänkt göra allt detta på samma dag så tänk om.
    Man fördriver LÄTT en dag bara på ge-kås i ullared.
    Jag ska dit på tisdag och längtar som bara den, stora plånboken är laddad och promenadskorna framtagna. För tro mig det blir en hel del spring...
    kolla här och där ser du där borta? Du ja sticker bort dit, vakta vagnen, du jag såg lite mer därborta vänta här o titta där....

Svar på tråden Ullared, vilka affärer ska man besöka mer??